JellyPages.com

2011. november 13., vasárnap

Testápoló vaj természetes kivonatokkal

Sziasztok!

A Tescoban bolyongva bukkantam rá erre a csomag. Nagyon megtetszett a csomagolása és a színes kis tégelyek is és ugye nincs még elég testápolóm... :D


Így nézett ki a kicsomagolás előtt. Egy fonott kis kosárban volt elhelyezve a 3 testvaj. Maga a kosárka is nagyon tetszik, befogom tárolásra. A kosárka is még egy átlátszó műanyag borításban volt.


3 különféle testvajat tartalmaz : gránátalma és csipkebogyó, shea vaj és kókusz, mangó és nektarin. Mindegyiknek erős finom illata van, legjobban a csipkebogyós tetszik.  A tégely alján található egy kis leírás angolul és az összetevők. Mindegyik testvaj 100 ml.




Kibontva nagy meglepetés ért, ugyanis nem volt védőfóliával leragasztva, mint a Balea testvaja, így a fele a tetejében landolt miután fejre állítottam, hogy lefotózzam az összetevőket. Ekkor jött a rádöbbenés, hogy ez igazából nem is testvaj. Sőt. Hab, könnyű állagú, gyümölcsjoghurtra emlékeztet.


Ezen a képen jól látni, hogy milyen testápoló állaga. Attól függetlenül nekem tetszik, könnyen kenhető, hamar beszívódik és az illata is megmarad egy ideig. Karácsonyi ajándéknak is szerintem kiváló .
Ára: 649 HUF

Nektek hogy tetszik? Ki próbálta már?

2 megjegyzés:

Flory írta...

én ugyanezt a szettet vettem meg, csak az ajakápolósat :) imádom. :)

Eni írta...

Néztem én is, de inkább ezt választottam. Ajakápolóm az most sok van, jó mondjuk testápolóm is... :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.