JellyPages.com

2011. november 7., hétfő

Deborah Milano Euphoric Shine szájfény

Sziasztok!

Ma egy szájfényt hoztam Nektek. Méghozzá a Deborah Milano Euphoric Shine 08-as árnyalatú szájfényét.


Ha jól tudom itthon nem lehet kapni ezt a márkát, de ha mégis akkor javítsatok ki. Én még biztos nem találkoztam vele. Az egyik barátnőmtől kaptam, Horvátországból hozta nekem.

Mit lehet róla tudni? Magas fényt, csillogást ígér. Van benne B és E vitamin, ami táplálja az ajkakat. Puha az ecsete. Hypoallergén. Tartós hidratálást ígér, ragadás nélkül.

És akkor itt kezdődnek a gondok. Ugyanis iszonyatos módon ragad, egy óránál tovább nem bírtam elviselni a számon. Az ecsete tényleg puha, viszont én kicsinek tartom, sokszor kellett belemártogatnom a szájfénybe, hogy elérjem a megfelelő színt. Szép színe van, bár én jobban szeretem a világosabb színeket és nagyon csillog. Inkább buliba való mint hétköznapra szerintem. Az illata az finom, vaníliás.


A csomagolása elég egyszerű. Ezüst, fényes kupakja van, aminek a teteje ferde és egy matrica van rajta a színkóddal. A márka és a szájfény neve pedig fehérrel van ráírva.

Szerintem ha lenne rá lehetőségem, akkor sem vásárolnám meg újra, eléggé eltántorított a ragadása miatt a viselése, de azért biztos elő fog kerülni párszor.

Nektek hogy tetszik ez a szájfény? Van valakinek esetleg ilyen szájfénye?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.