JellyPages.com

2011. november 18., péntek

Élménybeszámoló - Hajnalhasadás premier

Személyesebb bejegyzés lesz a mai, ugyanis a Rexona jóvoltából tegnap este az Aréna Plázában megnézhettük a párommal a Twiligth saga legújabb történetét a Hajnalhasadás 1. részét. Innen is köszönöm szépen még egyszer a Rexonának a jegyeket, ugyanis a Facebook oldalukon jelentkeztem egy játékra, ahol a kisorsoltak között voltam, így jutottam hozzá a mozijegyekhez. 
Na de ne menjünk annyira bele. Nem indult olyan könnyen az esténk. Budapesttől nem messze lakunk, így autóval mentünk fel Pestre. Kb. negyedúton Ádinak eszébe jutott, hogy a szmog miatt ki vannak tiltva a piros és fekete matricás zöldkártyások, na nekünk pont piros van. Hurrá... Visszafordultunk kocsit cserélni, még jó hogy van több autó a családban... Miután megérkeztünk az Arénába, mentünk a pénztár szintre átvenni a jegyeket. Az értesítő e-mailben írták, hogy a Rexona hostesseit kell keresnünk, ott tudjuk átvenni a jegyeinket. Én akkor lelki szemeim előtt már elképzeltem, hogy kettő dekoratív hölgy fog minket várni, a Rexona színeiben, hogy átadhassák a jegyeket. Hát nem ez történt. :D Ugyanis teljesen Twilightra volt hangolva minden. Egy lány és egy fiú volt beöltözve vámpírnak. Uh azok a kontaktlencsék, én is ki akarom próbálni. :D Megkaptuk a jegyeket szimbolizáló két fekete karszalagot, pluszban még kettő közepes menü kupont, így a kajára sem volt gondunk. Aminek én nagyon örültem, hogy kaptunk még kettő zacskót( na az már tényleg Rexonás volt) amiben volt egy Rexona spray és egy Twilight poszter. Miután elfoglalta mindenki a helyét, amúgy mindenki oda ült ahova akart, szóval azok jártak jól, akik hamar bejutottak, Szekeres Nóra a Rexona arca köszöntötte a nyerteseket és várt még ránk még egy meglepetés. Mindenkinek be kellett nyúlni a széke alá, és a szerencsésebbek széke alatt egy Twilight könyv lapult. Rossz helyre ültünk, nem volt könyv. Sebaj, úgyis megvan. :D A filmről annyit, hogy nekem tetszett és már várom a második részét.
Végére pedig pár kép:





Ki látta már a filmet? Nektek hogy tetszett?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.