JellyPages.com

2011. november 6., vasárnap

Októberi kedvencek

Sziasztok!

Szeretném megmutatni mik voltak az októberi kedvenceim, miket használtam a legtöbbet.



  • Sleek Monaco paletta - Ezt biztos már sokatoknak ismerős. Nagyon megszerettem ezt a palettát, gyönyörű színek vannak benne, amik nagyon pigmentáltak. 
  • essence sun club bronzing blush, 02 good night darling - Akciósan sikerült hozzájutnom, és nagyon megszerettem, finom kókuszos illata van. Külön-külön és egyben is szép színt lehet vele elérni.
  • Sleek Rose Gold pirosító - Másik kedvenc pirosítóm, felváltva használtam a kettőt, vagy volt hogy kevertem őket. Szép pigmentált fényű, és rengeteg van benne, szerintem sokáig elég lesz.
  • essence time for romance körömlakk - Nagyon sokat használtam, szerintem látni is a képen. 2-3 réteg kell hogy elérjem a megfelelő színt. Őszi szín, most nagyon megy a hangulatomhoz.
  • Manhattan Loves Cherry Lips szájfény - Nagyon tetszik a csomagolása és a kivitelezése is, hogy tubusos, de ecsetes egyben. A színe szép rózsaszín, de nem túl hivalkodó. Hétköznap is hordható. 
  • Két leggyakrabban használt ecset az essence smokey eyes ecsete és az új ferde végű ecsete volt. Szerintem nem kell bemutatni senkinek sem, imádom őket.
  • Missha M Perfect Cover BB krém - Amióta ezt használom, azóta elfelejtettem az alapozó fogalmát. Minden tetszik benne és biztos újra fogom vásárolni ha elfogy.
  • Balea Young Fun Taste ajakápoló - Az imádott kólás ajakápolóm, hát szinte eszem, nagyon fogy. Az íze és az illata is kólás, teljesen megvesztem mióta megvan. Viszem magammal mindenhova. :D
  • A kép alján az a szürke valami, ami egy holt tengeri iszap szappan. Kb. 2 hete van meg, de azóta minden nap evvel mosom le az arcom. Mélytisztító hatású és az ekcémás bőrre is jó állítólag, én az előbbi tulajdonsága miatt használom. Natúr szappan. 

Most pedig két személyes kedvenc. Mindkettő a Halloweenhoz kapcsolódik. Az egyik a saját kézzel faragott Halloween tök, másik pedig egy Halloween dísz tök amit fellógattam a szobában, és ez villogni is tud ha bekapcsolom.



Ezek lettek volna az én októberi kedvenceim. Nektek hogy tetszenek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.