JellyPages.com

2011. november 4., péntek

Me, Myself & Eye

Sziasztok!

Végre rászántam magam én is és létrehoztam a saját blogomat. Ugyanis régóta nézegetek különféle blogokat és nagyon megtetszett ez a világ és szerettem volna én is egy saját kis birodalmat. Tudom van még a külsőn mit javítani, de én már erre is büszke vagyok, hogy meg tudtam csinálni, ugyanis egyáltalán nem értek hozzá.
Ahogy a blog címe is tükrözi, rólam és szépségápolásról, sminkelésről fog szólni. Szeretném a saját tapasztalataimat leírni egyes termékekről, sminkeket bemutatni stb.
Na de ki is vagyok én?
Eninek hívnak és 21 éves vagyok. Budapesten tanulok, de nem ott élek. Igazából nem akarok most mindent leírni, majd szép sorban meg lehet engem ismerni. :)
Remélem sikerül elérnem azt, amiért megnyitottam ezt a blogot, és az az, hogy én és mások is örömét leljék benne. Számomra talán kicsit naplószerű is lesz. :)
Köszönöm aki erre jár majd és olvas! A végére pedig beszúrnék egy cuki képet, amit a weheartit.com-on találtam.
Puszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.