JellyPages.com

2011. november 8., kedd

Körömmánia - Nude it! + Make it golden

Sziasztok!

Szeretném Nektek megmutatni a mostani kedvenc körömlakk kombinációmat, ez pedig nem más mint az essence Nude it! és a Make it golden lakkok. Egyszerre vettem a két lakkot, mivel már régóta szerettem volna egy nude lakkot és ez az essence tökéletesen megfelel nekem. Az arany lakk pedig teljesen elcsábított, pedig nem szeretem az arany színt, ez mégis jött velem haza. Külön-külön is nagyon szépek, viszont így együtt kombinálva tetszik a legjobban.


A Nude it! lakkból két réteget kentem fel, hogy szépen fedjen, nem csíkozódott, hamar megszáradt. Utána a gyűrűsujjamra kentem a Make it golden-t.  Nagyon szépen fel tudja dobni az arany ezt a nude lakkot, egymás után vagy háromszor volt ilyen a körmöm.


Próbáltam úgy is, hogy az összes ujjamra kentem az aranyból, szép volt úgy is, viszont az nekem már soknak bizonyult.
És még egy kép a végére:


Nektek hogy tetszik ez a kombináció?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.