JellyPages.com

2012. február 19., vasárnap

Sunday Feeling #6

Nagyon el voltam havazva az elmúlt időszakban. Rengeteget kellett tanulnom, a héten kettő számonkérés is volt, mindkettő írásbeli. Közúti és vasúti áruszállításból írtunk. Vasútitól ezer milliószor jobban féltem, mert a számítás sokkal nehezebb, és mégis sokkal jobban sikerült, vagyis úgy érzem. :)

A héten nagy készülődésben voltam, ugyanis Ádinak ma van a szülinapja. Torta az alap volt, és kialakult a fejemben egy kép, hogy milyet szeretnék és egy kedves ismerős meg is alkotta. Ez mellett még egy pólót is kapott tőlem ajándékba, plusz ebédet, ami tejszínes kukoricás csirke volt tésztával.

Íme a torta, aminek Ádám nagyon örült, nagyon finom csokis narancsos ízű volt a krém. Ma hajnalban keltem, és Pestre felvonatoztam érte, szerencsére ezt Ádika végig aludta :D szóval megvolt a meglepetés. :)


Itt is még egyszer nagyon boldog szülinapot Ádám! 

SZERETLEK! <3

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.