JellyPages.com

2012. február 5., vasárnap

Sunday Feeling #5

Ma egy tag-et hoztam Nektek, még pedig az ABC-set.



A. Age (Kor) : 21. Majd augusztusban töltöm a 22-őt.

B. Best Friend (Legjobb barát) : Nincs és pont. Amúgy legjobb öribarinőt keresek, szóval aki szívesen lenne az, jelentkezzen. :D

C. Chore you hate (Házimunka, amit utálsz) : Nálam ez nagyon kedv függő. Most a mosogatást és a vasalást utáltam meg kicsit, mert sokat kellett. Amúgy nagy lelkesedéssel csinálok mindent mióta én vezetem a háztartást és jelentem nem esz meg minket a kosz. :D

D. Dreamhouse (Álomház) : Mindenképpen kertes és valami nyugodt, csendes helyen legyen. Én szeretném majd teljesen berendezni, persze a párom közreműködésével. Szeretnék egy nagy konyhát, mindenféle felszereléssel. A fürdő is legyen nagy és egy kádat szeretnék bele, mert azt nagyon hiányolom, de ha tusoló is beférne akkor az is jöhet. Ahogy ismerem magunkat, mindkettőnknek kell majd egy kis külön szoba, ahova el tudunk majd vonulni a kis dolgainknak, hobbijainknak hódolni. :D

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen reggelente) : Egy kis szenvedés, hogy már megint miért csörög az a fránya óra... Amúgy zöld tea, Nyafi etetés, mosakodás aztán már be is indul a nap. :)

F. Favorite Color (Kedvenc szín) : Egyértelműen a barna.

G. Gold or Silver (Arany vagy ezüst) : Ezüst, de már kezdek megbarátkozni az arannyal is.

H. Height (Magasság) : 172 cm, nekem pont megfelel.

I. Instruments I Play (Hangszer amin játszok) : Fél évig hegedültem, nem nagy teljesítmény, de nem is bánom, hogy abbahagytam.

J. Job title (Munkahely) : Nincs munkám, még sulizom.


K. Kids (Gyerekek) : Nagyon szeretem őket, de egyenlőre nincs tervben egy jó ideig. Majd jön, ha jönnie kell. :)

L. Life is incomplete with (Az élet nem teljes nélküle) : Szerelem, szeretet, boldogság, sminkek, vásárlás, internet o.O

M. Music that you always listen to (Kedvenc zene) : Régen mindig tudtam, hogy mi az aktuális sláger és mik az újdonságok. Mostanában nem vagyok annyira kiéleződve erre, így most nincs is kedvencem.

N. Nickname (Becenév) : Evvel nem árulok el nagy titkot: Eni. :D

O. Overnight hospital stays (Voltál már kórházban) : Szerencsére nem volt semmi olyan bajom, amivel kórházba kellett volna mennem.

P. Phobias or fears (Fóbia vagy félelem) : Vonat, kígyó.

Q. Quote from a movie (Idézet egy filmből) : "Eldöntöd ki vagy; ki akarsz lenni és ragaszkodsz hozzá! Mindenáron!"

R. Reason to smile (Ok a mosolyra) : Mostanában eléggé depis vagyok, de azért még nem felejtettem el mosolyogni. :)

S. Siblings (Testvérek) : Nincs testvérem.

T. Time to wake up (Mikor kelsz) : A legkorábbi időpont az 5 óra, amit egyre jobban utálok.

U. Underwear (Alsónemű) : Kényelmes és szép legyen. :)

V. Very important date this year (Fontos dátum idén) : Nem tudom még pontosan a nagy vizsgám dátumát, de az fontos lesz és sorsfordító az biztos.

X. X-ray you've done (Röntgen) : Voltam már egy párszor, tüdő, arcüreg. Meg ultrahangon is hasi, pajzsmirigy.

Y. Yummie food you made ( Finom étel amit te készítettél) : Ide inkább sütit írok, a múltkori málnás muffin nagyon fini lett, igaz kicsit bénácska lett a kinézete. :D

Z. Zoo animal (Állatkerti állat) : 2 éve szeretnék eljutni állatkertbe, sikertelenül... Amúgy majd a kecskékhez a szeretnék bemászni és megetetni őket. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.