JellyPages.com

2012. február 4., szombat

Januári kedvencek

Szeretem az ilyen havi kedvences bejegyzéseket, így én is összeszedtem azokat a dolgokat, amikért sűrűn nyúltam ebben a hónapban.



  • Astor Skinmatch pirosító (Berry Brown) - Először drágállottam ezt a pirosítót, de utólag belátom minden fillért megért, mert szinte minden nap ehhez nyúltam. 
  • Lovely Disco make up set - Első pár használt után eléggé csalódtam benne, de így a hónap végére nagyon megszerettem, a színeket építgetni kell, de megéri. 
  • Catrice Transparent Fixing Powder - Teljesen beleépült a mindennapos rutinomba, nagyon örülök, hogy megvettem, mert eléggé hezitáltam rajta.
  • Maybelline zselés tus - Már egy jó ideje megvan, mégis csak most fedeztem fel magamnak, hogy milyen jó kis zselés tus ez. Ajánlom mindenkinek. Ecset is jár hozzá, vagyis én úgy vettem.
  • essence stay with me (i like cotton candy) szájfény - Az essence akciók alatt sikerült beszereznem, és elgondolkodtatott, hogy eddig miért nem vettem én ilyen szájfényt. Nagyon tetszik, 300 forintot pedig bőven megért. Gondolkodom más szín megvételén is.

  • Sunfleur Bőrkisimitó Anticellulite krém - Ez egy régebbi verzió, azóta új csomagolást kapott. Nekem mindkettő megvan, nyertem. Ezt kezdtem el használni, minden este fürdés után bekentem a problémás területeket. Lesz még róluk részletes bejegyzés.
  • essence Vampire's Love parfüm - Szerelem első szaglásra, szerintem evvel elmondtam mindent. 
  • Sunfleur Zsályás arcradír - Erről volt már bejegyzés, és azóta is nagy kedvencem. 2-3 naponta használom és az illatával is megbarátkoztam már.
  • Kallos hajvégápoló szérum - Annyira jó, hogy szerintem majd külön bejegyzés is lesz róla.
  • Clinique all about eyes szemkörnyékápoló - Régóta keresek jó szemkörnyékápolót és ez úgy néz ki bevált. Egy problémám van, hogy rohamosan fogy ez a mini kiszerelés, mondjuk nem csodálom, minden nap használom.
Ezek lettek volna az én januári kedvenceim. Nektek mik voltak? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.