JellyPages.com

2013. április 7., vasárnap

Sunday Feeling #20

Imádom a nyugis vasárnap délutánokat, szerencsére most hétvégén nem kellett mennem dolgozni, így ki tudtam takarítani a lakást és a pihenés is belefér. Holnap viszont egész nap a szoliban leszek, izgi hétnek nézünk elébe, mert már itt van a Flabélos gép is és már alig várom, hogy kipróbáljam. Nagyon keveset kattintottam mostanában, és amit sikerült az általában valami kaja, úgyhogy elnézést aki most éhes. :D

Nőnapra kaptam ezt a kapcsos tortaformát. Akkor volt papám névnapja, így egy lúdlábtortával felavattam a formát. Nagyon béna lett, amit lehetett elrontottam, de ízre azért jó volt. Van még mit gyakorolni na... :)


Mostanában rákaptunk a hal-rizs-zöldség evészetre, nekem nagyon bejön és nem tudom megunni.





Este hazafelé a munkából a buszra várva. 


Húsvéti töltött tojások.


Húsvétkor ez volt a menü nálunk, nyamnyam. :)


Jövő héten Glamour napok ne feledjétek. Én pénteken délelőtt szerettem volna menni, de dolgozom, így el is ment tőle a kedvem, mert szombaton meg vasárnap őrültek háza szokott lenni. Még meglátom, mert voltak terveim. 

Nektek hogy telt ez a hét? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.