JellyPages.com

2013. április 11., csütörtök

Avon rendelésem

Az ötös kampányból is jó sok minden érkezett hozzám, annak ellenére, hogy megfogadtam, hogy visszafogom a rendeléseimet. Mentségemre szóljon, hogy annyi jó tanácsadónői kedvezmény volt, hogy nem tudtam neki ellenállni, a rendes katalógusból csak három apróságot rendeltem.


Avon senses Citrus Burst folyékony szappan, tusolózselék (250 ml és 500 ml) - A citrus, mandarin és grapefuit illat kombinációból egy mennyei frissítő illat keveredik ki. A gyümölcsös illatok mellett a citrusos, frissítő illatok a kedvenceim, így már első szippantásra belopta magát az orromba. 

Avon habfürdő görögdinnye illattal - Nagyon szeretem a görögdinnyét és mindent ami görögdinnyés, így nem volt kérdés, hogy megrendeljem-e. Mivel nincs kádunk, így ez megy Anyukámhoz, majd ha nála leszek elmerülök a dinnyés habokban. :)

Hajformázó fésű - Már ezer éve kinéztem ezt a fésűt, és végre megrendeltem, nem bántam meg, a táskám állandó lakója lesz.

Ajakápoló a teltebb ajkakért - A kedvenc színezett ajakápolóm már kezd a végére érni, így ezt vettem utánpótlásnak, remélem beválik. Részletesebben is szeretnék majd róla írni. 


Először is elnézést a kép minőségéért, valamit sikerült elnyomkodnom a fényképező gépen és már csak akkor vettem észre mikor feltöltöttem.

Ehhez a körmös csomaghoz egy nagyon kedvező tanácsadói kedvezmény során jutottam hozzá.
Tartalma:
Gyors száradást kölcsönző spray
Multivitaminos körömágybőr-ápoló
Gyorsan száradó körömlakk - Strawberry
Gyorsan száradó körömlakk - Orange You Quick
Gyorsan száradó körömlakk - Swift Sherbet
Körömerősítő alapozó gél
Körömerősítő törékeny, beszakadó körmökre
Ápoló körömlakklemosó
Körömpolírozó

Nagyon örülök ennek a csomagban, mert sok olyan dolog van benne, amit már régóta ki szerettem volna próbálni, mégsem rendeltem meg. A szett tartalmaz 3 körömlakkot az új gyorsan száradó körömlakk családból, ami 25 árnyalatban kapható és vulkáni kőkivonatot tartalmaz, ami segít, hogy a körmeid erősebbek legyenek. 

Mire lennétek kíváncsi? :)

15 megjegyzés:

djkaty írta...

Ó, az ajakápoló nekem is megvan, szeretem, valahogy szép nude színű lesz tőle a szám. :-) A kézmosót és a tusikat én is megrendeltem, isteni illatuk van :-)

Eni írta...

Pont ilyen ajakápolót akartam, szóval szuper. Szerintem is isteni illatuk van, ha kifogy a mostani tusim, szerintem ez lesz a következő (vagy vmelyik Baleás) :D

PAncsi írta...

Na bakker, én nem is figyeltem ezt a tanácsadónői ajánlatot :-)
Sebaj, végülis nem szenvedek hiányt körömlakkban :-D
Azért ha megmutatod felkenve a Speeddry körömlakkokat, annak nagyon örülnék! Valamint a véleményedre is kíváncsi vagyok, hogy milyen (gyorsan szárad, mennyi ideig marad fent, fedés - szóval a szokásos)

Eni írta...

PAncsi arról mindenképpen lesz szó! :)

Ilus írta...

Szia! Én is kinéztem sok mindent a ma megjelent katalógusból. Rengeteg szuper ajánlatot találtam, és az Avon volt mindig az, amiben sosem csalódtam még. Talán ez a legjobb márka, amit szeretek! A körmös csomagot én is elfogadnám :)

http://fiatalosblog.blogspot.hu/

További szép napot neked!

Eni írta...

Szia! Igen az új katalógusban is sok jó dolog van. Tök jó, hogy ennyire beváltak neked az Avon termékei, szerencsére még én sem csalódtam óriásit semmiben. Neked is szép napot! :)

Lora írta...

az a körmös csomag nagyon szuper, én is szívesen elfoadnám, megrendelném. :)

Unknown írta...

Az ajakápolót beszereztem,nagyon szeretem. A citrusos tusin is gondolkodtam,de olyan légfrissítős,szóval maradt. :)

Eni írta...

A körmös csomagot ma fel is avatom, remélem szuper lesz minden! :)

Nina írta...

A körmös csomagot én is megrendeltem, de még sok mást is. Én is szeretem az Avont, szerintem jók a termékei és az áruk is jó, főleg a jó akciók miatt.

http://devilgirlmakeup.blogspot.hu/2013/04/avon-rendelesem.html

Eni írta...

Egy újabb Avon rajongó szuper! Te is nagyon jó dolgokat rendeltél, látom ez a körmös csomag mindenki fejét elcsavarta. :D

Csipkelány írta...

A Citrus illatú tusfürdőt nagyon megszerettem (meg a kézmosót is), annyira jól frissít ebben a tavaszi melegben. A Swift sherbet lakk is megvan, az is szép! :)

Unknown írta...

Szia! A körömágybőr-ápolót már próbáltad? Én régóta szemezek vele, de fogalmam sincs, mennyire használna.

Unknown írta...

Szia! A körömágybőr-ápolót már próbáltad? Én régóta szemezek vele, de fogalmam sincs, mennyire használna.

Eni írta...

Szia! Igen használom már egy ideje, szépen rendbe teszi a körömágy környékét. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.