JellyPages.com

2013. április 2., kedd

Ahol megtalálsz

Összegyűjtöttem azokat a helyeket ahol elérhető a blog valamilyen formában. Nem sok helyen vagyok fenn, talán a legalapabb helyeken, de most nem érzem, hogy más felületre is szükség lenne. A Twitteren gondolkodom pár napja, de egyelőre nem tudtam eldönteni kell-e ez nekem vagy sem. Instagrammot szeretnék még, ha lesz okostelefonom szerintem az első dolgom lesz oda felregisztrálni. :D


A nagy pánik és kétségbeesés után, hogy megszűnik a Google Reader már szerintem mindenki átköltözött a Bloglovinra. Teljesen pozitív ebben a hercehurcában, hogy át lehet importálni az összes olvasott blogot a Readerből a Bloglovinra, így egyik kedvenc blogunk sem veszik el.


A Facebook oldalt azért érdemes követni, mert olyan dolgok is kikerülnek oda, ami a blogra nem, egy kép, egy gondolat, akciók, újdonságok és persze az aktuális postokat is kirakom oda.

E-MAIL
memyselfandeye.eni@gmail.com

A blog e-mail címe változatlan, továbbra is ide lehet nekem írni, bármilyen óhaj, sóhaj, kérés, kérdés jöhet. 


A Formspring megszűnése (vagy meg nem szűnése) engem nem érint, de azért létrehoztam ezt az oldalt is, lehet valaki itt szívesebben kérdez, mint e-mail-ben. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.