JellyPages.com

2013. április 8., hétfő

Manhattan csomag

A dm beauty kártyámon lévő pontokat én ilyen vevői ajándékokra szeretem beváltani. A kuponok nagy részét nem tudom kihasználni és csomó pontot elvesznek, így mindig örülök ha van ilyen lehetőség igyekszem mindig kihasználni, kiváltani őket. 

A mostani Manhattan szépség csomagot 50 pontért lehet kiváltani, az akció április 4-től a készlet erejéig tart. 

Mit tartalmaz a csomag?

- 2 darab Manhattan termék, ami csomagonként változó
- Playboy női tusfürdő minta és szórólap
- Manhattan Clearface promóciós szórólap
- Kuponfüzet: 3 db 25%-os kupon (Playboy férfi termék, Playboy női termék, Manhattan Clearface termék), 1 db 50%-os kupon (Halle Berry termék)

...és ez minden egy kis Manhattan neszeszerben van!



Nekem ez a két termék lapult a csomagomban: egy halványzöld lakk és egy csavart mintázatú szájfény. Nagyon örülök mindkettőnek, mert teljesen kihasználhatóak. Szeretem a Manhattan lakkjait és ilyen halvány zöld színem még úgy sincs. A szájfényt első látásra elég durva, élénk színűnek gondoltam, de nem az, pont olyan mint a saját szám színe, csak kicsit jobban kiemeli, nagyon szép. A neszeszer is nagyon jó, én befogom dolgozóba menős neszeszernek. Őszintén szólva amit eddig láttam csomagokat az enyém tartalma tetszik a legjobban. :D 

Ki fogjátok váltani ezt a Manhattan csomagot? :)

10 megjegyzés:

Zitu írta...

Én mindenképp kifogom,már ha sikerül megkaparintanom egyet,úgy is annyi pont csücsül már a kártyámon:D

PAncsi írta...

Én kihagyom. Sosem szerettem a zsákbamacskát, jobb szeretem tudni miért "fizetek". Ha nem tetszene amit kapok, akkor csak sajnálnám az 50 pontocskámat :-)

Névtelen írta...

Én ki fogom, remélem marad még hét vége felé :) Szeretem a zsákba macskákat, olyan izgi amikor kibontom.. csak ne alapozó legyen benne :P

Bellala írta...

Azt hiszem, most én is erre fogom beváltani a pontjaimat, a kuponfüzetekben ugyanis egyre kevesebb olyan termékre adnak kedvezményt, ami érdekelne. Egy próbát megér :) Neszeszerre pedig mindig szükség van :)

Lora írta...

jujjj az első oylan csomag, amelynek tetszik a tartalma. tényleg ez a legjobb eddig. :) én most nem váltom be, mert ajakceruzára, púderre és alapozóra sincs szükségem, főleg nem passzoló árnyalatúra, meghagyom a pontokat máskorra. :)

de egyébként be szoktam váltani ha van valami olyan, ami tetszik.

Unknown írta...

Nem rossz!Valahogy én is úgy vagyok vele ahogy te is írod: az eddig látottak alapján nekem is a saját Manhattan csomagom tetszik a legjobban!!:D De hát ez a lényeg,nem?!!:))
Az egyébként az enyémbe ezek voltak:
http://bizsumania.blogspot.hu/2013/04/manhattan-szepseg-csomag-50pontert.html

zsó írta...

Az enyémben alapozó volt, nagyon örültem, hogy pont olyan termék volt benne, amit tuti használni fogok, és ráadás a 'neszeszer' :)

http://zsoxcore.blogspot.hu/2013/04/manhattan-csomag.html

Eni írta...

Olyan rossz, hogy nem tudok mindenkinek egyesével válaszolni, nálam miért nincs Válasz gomb?!

Zitu remélem neked is hagynak egy csomagot és sikerül kiváltanod. :)

PAncsi én már gyerekkoromban is nagyon szerettem a zsákbamacskát, meg amúgy is sok pontom van, így ezért váltom ki általában az ilyen csomagokat, bár volt már olyan ami nagy csalódás volt.

fairyland remélem sikerül neked is kiváltani és nem alapozó lesz benne :D

BeLLaLa a kuponfüzeteket én sem szeretem, nagyon kevés dolog van amit fel tudnék használni, arra meg tök felesleges ennyi pontot elcseszni. És igen a neszeszer az kell...mert még nincs kisszáz itthon. :D

Lora örülök, hogy tetszik a csomag, a lakkot már ki is próbáltam, igazi tavaszi zöld színe van, csak már csomó helyen lekopott a szolis fertőtlenítő miatt.

B Nixon az a bordó lakk is nagyon szép ami a tiédben volt :)

zsó tök jó hogy te is olyat kaptál amit használni is fogsz. :)

Unknown írta...

Ezt anno én is kiváltottam, és persze, hogy alapozó volt benne! Bár elég jó, de nekem picit mintha festékszaga lenne...Ti azt használjátok? A neszi egyébként tényleg jó:)

Eni írta...

A neszi tényleg szuper, én örülök, hogy az enyémben nem alapozó volt, nem hinném, hogy használtam volna.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.