JellyPages.com

2013. április 4., csütörtök

Elhasznált termékek #7

Ez már a hetedik olyan bejegyzés amiben megmutatom milyen termékeket használtam el. Engem jó érzéssel tölt el az ha elfogynak a termékek és nemcsak gyűlnek a polcon.


Avon senses Sparkling tusfürdő - Az Avon tipikus karácsonyi illatú tusfürdője. Szép volt, jó volt, találkozunk jövőre. :)

Balea erdei gyümölcsös tusfürdő - Utálom azt, ha a tusfürdőnek a dobozban sokkal jobb illata van mint használat közben. Ennél is így volt, ráadásul utálatos ez a kiszerelés, nagyon nehezen lehet kinyerni belőle a tusfürdőt, a végén már teljesen összenyomorgattam a flakont.

Avon Hajtápláló sampon marokkói argánolajjal - Az elején nagyon szerettem ezt a sampont, még be is szereztem belőle utánpótlást mikor akciós volt. Most hogy elhasználtam mégis úgy érzem másra vágyom, van ennél jobb is. Finom az illata ami a hajban is sokáig érződött, jól habzott, tisztított, nem nehezítette el, nem zsírosodott be tőle a hajam. 

DM Hercegnős nedves törlőkendő - Mennyei illata van, eléggé nedvesek a kendők. Én sminkelésnél használtam a kezemet vagy az ecseteket töröltem meg benne, erre tökéletes volt.

Nivea Intimo Natural intim lemosó - Vitatott hogy jó-e használni ilyen intim lemosókat vagy sem, káros vagy sem. Nekem szerencsére eddig (le is kopogom) egyik sem ártott, okozott bajt, de annyi mindent hallani, hogy én is visszafogtam a használatát. Én ezt  a Niveát szerettem, kellemes volt az illata, az állaga, bevált, mégsem vettem újra. Most van egy intim lemosó amit sokan dicsérnek, és szeretném kipróbálni, ha nekem is bevált mindenképpen írok róla.

Nive Pure & Natural action jázminos deo - Alumíniummentessége miatt landolt a kosaramban a lótuszos társával együtt, de egyiktől sem dobtam hátast, nem is vettem újra őket. Jázminosnak jobban tetszett az illata,  de nem éreztem annyira hatékonynak, mint kellett volna. Mással próbálkozom, de lehet még visszatérek hozzájuk és kapnak még egy esélyt.

Avon Öblítést nem igénylő pakolás marokkói argánolajjal - Én ezt szimplán hajvégápolónak használtam, törölközőszáraz hajamra kentem, ami csak úgy itta be. Viszont fontos hogy a megfelelő mennyiséget eltaláljuk, mert elnehezítheti a hajat. Az illata nagyon finom, és sokáig érezni. A mostani Avon katalógusban pont akciós mindenképpen jön az utánpótlás.

L'OREAL Mythic Oil minta - Még valamikor Facebook-on lehetett kérni mintát és akkor rendeltem én is. Jó kis cucc ez, viszont nem olcsó és én azt éreztem a használata közben, hogy sosem elég az amennyit rákenek, pedig már raktam a hajamra jócskán. Csalóka volt, de én még adnék neki egy esélyt, majd lehet egyszer beszerzem teljes méretben.

Avon Planet Spa Afrikai shea vaj és csokoládé trüffel selymes testápoló krém - Vegyes volt a kapcsolatom evvel a testápolóval. Az elején nagyon szerettem, finom volt az illata, a bőröm szerette és tényleg selymes lett, aztán valamiért másik testápolót kezdtem el használni. Miután az elfogyott visszatértem erre és teljesen más lett, az illata átment kellemetlenbe, a bőrömön egy fehér réteget képzett, ami valljuk be eléggé idegesítő tud lenni. Mondjuk ezt kivédtem úgy hogy fürdés után enyhén nedves bőrre kentem, így nem lettem tőle fehér. Alig vártam, hogy elfogyjon, biztos nem veszem újra.

Nekem ezeket sikerült elhasználnom az elmúlt időben, remélem sikerül ilyen ütemben folytatnom a flakonok gyilkolását.

Ti mit használtatok el mostanság? :)

2 megjegyzés:

mdollasnails írta...

Az intim lemosó káros? Ne már minden marhaságot kitalalnak:-D
Otthon nagy hiány a bidé ahhoz kötelező az intim lemosó
Nekem is van imádom kell ez az alap higiéniához

Eni írta...

Azt olvastam, hogy sokaknak többet ártott mint használt volna, meg hogy csúnyák az összetevők... én nem tudom, mindig van valami. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.