JellyPages.com

2012. november 13., kedd

TAG hét - kedd

A TAG hét második napján a szépségápolás és a smink a téma. Dorka szuper kérdéseket szedett össze, ha gondoljátok töltsétek ki Ti is. :)


Egyenes haj vagy göndör haj?

Egyenes. Régebben sokat próbálkoztam a göndörítéssel, de nem igazán maradt benne a hajamban.

Szoli vagy önbarnítás?

Egyik sem. Jártam szoliba évekkel ezelőtt, az önbarnítóval is volt egy-két próbálkozásom, de ma már egyikkel sem élek.

Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?

Kibírnám smink nélkül két hétig, de az arcápolóimat ne vegyék el.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?

Folyékony és krémes szemhéjtus is jöhet, sőt már kezdek megbarátkozni a szemceruzával is, az Avonnak köszönhetően.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?

Nem vagyok egy nagy műszempillás, de ha választanom kéne akkor a sorosat választanám.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?

Mindenképpen az alapozó után, akkor látni min kell még korrigálni.

Alapozó vagy BB krém?

Mostanában BB krém, de az alapozót sem vetem meg.

Szájfény vagy rúzs?

Szájfényt is meg rúzst is használok, de a szájfény sűrűbben kerül elő.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?

Préselt szemhéjpúder, a pigment bajos.

Avon vagy Oriflame?

Avon tanácsadónőként mi mást mondhatnék, mint hogy az Avon. Ez egyértelmű.

Színes smink vagy natúr smink?

Natúr smink.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?

Pont tegnap használtam az Avon kaviáros lehúzható arcmaszkját, annak ellenére a lemosható pakolásokat jobban szeretem.

Bronzosító vagy pirosító?

Imádom a gyönyörű pirosítókat, de a bronzosítóról sem tudok lemondani.

Hosszú pillák vagy dús pillák?

Jó lenne mindkettő, de ha választani kéne akkor inkább dús pillák.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?

Körömlakk téren mindenevő vagyok, így jöhet bármilyen.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel?

Hajmosás este és csakis este.

DM vagy Rossmann?

Mindkettőben elég sűrűn fordulok meg, a DM-ben talán kicsit sűrűbben.

Borotva vagy gyanta?

Borotva.

Műköröm vagy lakkozás?

Régen volt műkörmöm, ma már én lakkozom a körmeimet és ezen nem is szeretnék változtatni.

Rövid vagy hosszú haj?

Hosszú haj, mert nekem is az van.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?

Nude rúzs. Élénket nem merek hordani. :(

Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?

Minimum kétszer általában Holt tengeri iszapos szappannal.

Milyen bőrtípushoz tartozol?

Normál vagy enyhén száraz, egy-két patti előjön néha.

Használsz bőrradírt? Milyet?

Igen használok málnásat.

Vannak szeplőid?

Nincsenek, elég bőven a rengeteg anyajegyem.

Tudod hogy milyen árnyalatú a bőröd?

Nem, de valaki megmondhatná, mert én is kíváncsi lennék rá. :D

Vettél már sminket az e-bay-en?

Nem, de szerintem nem is fogok, engem nem kapott el az e-bay láz.

Szereted a drogériás sminkeket?

Egyértelműen igen a válaszom.

Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?

Igen gondoltam már rá biztos nagyon jó lehet. Talán majd egyszer.

Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz?

Sminkes bakit bárki elkövethet nem evvel van a probléma, hanem avval ha nem jön rá, hogy bakit követ el és nem változtat rajta.

Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?

Vajon van olyan nő akinek mindig de tényleg mindig tökéletes a sminkje?!

Mit gondolsz a sminkről?

Szuper dolognak tartom. Smink segítségével mindenki megszépítheti magát és kiemelheti az előnyösségét.

1 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Úúú, én imádom a peel off maszkokat.:D Annira mókásak!

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.