JellyPages.com

2012. november 29., csütörtök

Mi lett veled kedvenc Rimmel lakkom?


A műköröm leszedése után nagyon gyengék lettek a körmeim, lemezesen felváltak és könnyen be is törtek. Keresnem kellett egy körömerősítő lakkot és a Rimmel Nail Rescue lakkját sokan dicsérték, ezért megvettem. És tényleg szuper ez a lakk, a körmeim ma már erősek, gyorsan nőnek semmi problémám nincs velük. Mivel annyira megszerettem ezt a lakkot meghagytam alaplakknak, így minden színes festés előtt ezt használ. Ahogy a képen is látszik már eléggé a végén járok és valami megváltozott. Az összes lakkozásomat tönkretette. Több órával a lakkozás után is képes vagyok lenyomatokat, karcolásokat sőt tegnap már a fél lakkozásomat le tudtam nyúzni. Nem a színes lakkokkal van a probléma mert a 3000 Ft-os SpaRitual lakk-kal és a 300 Ft-os Lovely lakk-kal is ugyanezt művelte. Szerintem megromlott, amit nagyon sajnálok, mert azért van még benne bőven. Sőt már vettem belőle még egy üveggel még Glamour napokon vagy avval megpróbálom vagy egy másik alaplakkal, de biztos vagyok benne, hogy ő lesz a ludas. 

Aki használ ilyen lakkot tapasztalt ilyet vagy hasonlót? 

3 megjegyzés:

Elinore írta...

még csak nemrég kezdtem el használni, a lemezesen töredezett körmeimet helyrehozta egy hét alatt. lehet nem jól tároltad? nincs tippem, kíváncsi vagyok az enyémmel mi lesz idővel. :S jelen pillanatban imádom! :)

Eni írta...

Ugyanott tárolom ahol a többi lakkom is van. Nem éri őket se túl hideg se túl meleg és fény sem, szóval nem tudom. :(

Thündérke írta...

Na' ezt a lakkot megveszem, hátha segítene a körmeimen! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.