JellyPages.com

2012. november 27., kedd

Avon vörös áfonya és fahéj szett


Sziasztok! :)

Ma az Avon vörös áfonya és fahéj szettjéről szeretnék Nektek kicsit mesélni. Így szettben rendeltem meg, ami tartalmazott egy testpermetet, egy testápolót és egy tusfürdőt. Kb. 1500 Ft-ba került, ami szerintem nagyon megérte főleg hogy most a tusfürdő 400 ml-es a 200 ml helyett.

Vörös áfonya és fahéj tusolózselé 

Örültem ennek az illat kombinációnak, mert a Karácsonyra hajaz. Én inkább a gyümölcsöt érzem ki belőle, a fahéjat kevésbé, annak ellenére nagyon tetszik az illata. Mikor olvastam, hogy tusolózselé kicsit megijedtem, mert én annyira nem szeretem a zselé állagú tusfürdőket. Szerencsére ennek pont jó az állaga, nem híg és nem is az a kimondott zselé, a kettő között van. Könnyen habzik, bár én általában fürdőrózsával fürdőm, amivel ugyebár minden könnyebben habzik. Jól tisztít, viszont a bőrömet nem hidratálta annyira, mindig úgy éreztem, hogy kell a testápoló utána.

Vörös áfonya és fahéj kéz- és testápoló

Mivel a tusolózselé nem hidratálta annyira a bőrömet amennyire kellett volna, ezért fürdés után mindig evvel a testápolóval kentem be magam. (Direkt mert milyen menő már ha a tusfürdőnk és a testápolónk illata megegyezik, jól ki lett ez találva ;) :D ) A testápoló egy könnyed állagú krém, amit a bőröm hamar beszívott, nem hagyott maga után ragacsos érzést. Az illata ennek is nagyon finom, bár nem érződik sokáig. A hidratálása közepes. Most még ilyen időben az az elmegy kategória, éreztem hogy nem elég a bőrömnek teljesen. Hidegebb időben biztos vagyok benne, hogy kevés lenne. Azoknak ajánlom inkább akiknek nem száraz annyira a bőrük és egy kis hidratálásra és finom illatra vágynak. Mivel ilyen kis semmi testápoló ez ( ami nem baj, mert valakinek ilyen kell ) így nagyon hamar fogyott. Amíg a tusfürdővel eljutottam kb. a háromnegyedéig (400 ml) addig a testápolónak már a fele elfogyott (200 ml).  Így nem lehet velük annyira párhuzamosan haladni, hiába van dupla adag a tusolózseléből.

Vörös áfonya és fahéj testpermet

Sokan nem szeretik ezeket a testpermeteket, mert hamar elszáll az illatuk, nem tartósak stb. Én néha pont ezt szeretem benne, mert nem mindig akarok magam után parfüm felhőt húzni. A nyári meleg napokon kimondottan ilyen könnyű illatokat ajánlanak. Ezeket a testpermeteket másra is fel lehet használni, például hallottam valaki az ágyneműjére fújja, vagy légfrissítőnek használja. Ti tudtok egyéb alternatív módot a testpermet használatára? 

Ti próbáltátok már ezt a szettet? Ha igen kinek tetszett? :)

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Jajj, nagyon jó a háttér :) !

Eni írta...

Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.