JellyPages.com

2012. november 12., hétfő

TAG hét - hétfő

Dorka TAG hetet tart a blogján ami nekem nagyon megtetszett, ezért úgy gondoltam csatlakozom Hozzá és itt fogom megválaszolni a kérdéseket, nem pedig nála kommentben.


Hétfő - Személyes kérdések


Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?

Régi magyar pop zenét a videóklippeikkel együtt na az az igazi nosztalgia, szigorúan csak egyedül!

Van valami fura szokásod ha ideges vagy?

Izzad a tenyerem, de szerintem az kb. mindenkinek. Általában próbálom magam lenyugtatni és megoldani azt ami miatt ideges vagyok.

Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?

Volt egy nagy oroszlánom, ami kisbaba korom óta megvan. Nagyobb volt mint én, erről még kép is készült, de nem emlékszem a nevére. Később inkább Barbie babáztam, de nevekre akkor sem emlékszem (lehet nem is adtam nekik?!), arra viszont tisztán emlékszem, hogy a kedvenc Barbiemat kidobtam a negyedikről és kitört a lába, de Apukám meggyógyította. :D

Mit rendelsz általában a kávézókban?

Általában cappucinot vagy jegeskávét szoktam kérni. Vagy még talán forrócsokit.

Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?

Én forgok össze-vissza a zuhanykabinban, mint a ringispil, így vagy elölről vagy hátulról ér a víz.

Van valami furcsa testi adottságod?

Nem tudok semmi érdekességgel előállni, max. annyival, hogy van két anyajegy a talpamon, nem tudom ez mennyire számít másoknak furcsának. :D

Miért kezdtél el blogolni?

Körülöttem nem igazán volt olyan akivel ezt a hóbortomat megoszthattam volna és mikor rátaláltam a beauty blogok világára tudtam, hogy nekem is bele kell vágnom egy saját blogba. Nagyon szeretem, bár sok mindent nem tudtam még megvalósítani amit kigondoltam, de nagyon igyekszem. :)

Ha bárhová utazhatnál a világon és a pénz nem számítana, akkor hova és miért mennél?

Ha a pénz nem számítana én bejárnám az egész világot, mert borzasztóan szeretek utazni, új helyeket és kultúrákat megismerni. Miután kiutazgattam magam és  láttam már mindent amit csak lehetett letelepednék azon a helyen ami a legjobban tetszett. (Álom édes álom...)

Egy dolgot újracsinálhatnál az eddigi életedben. Mi lenne ez? Élnél a lehetőséggel?

Hiszem azt hogy minden okkal történik és ha a múltamban másképpen csináltam volna valamit, ma nem az lenne ami van. Másfél évvel ezelőtt eléggé nagy fordulat következett be az életembe, nagyon nem volt egyszerű, így kitartást és erőt kívánnék magamnak, de változtatni nem változtatnék semmin. Nem is tudnék.
( Egy kis lazább téma: megvettem volna a Tescoban a gyümölcsös tea válogatást, mert addig hezitáltam rajta, mire ma már nem volt... tipikus én)

Nagyvárosban, kisvárosban vagy faluban laksz?

Egy kisvárosban élek nem messze a fővárostól.

2 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Az a fránya teaválogatás. :D

Eni írta...

Igen... egy darab sem maradt, úgyhogy eléggé hiszti lettem. Sőt most már azon agyalok, hogy amit kinéztem gyertyát megveszem, mert a végén még az is elfogy. :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.