JellyPages.com

2012. november 12., hétfő

SPARITUAL It's Raining Man

Az a szerencse ért, hogy egy SPARITUAL lakkot nyertem a Beauty.hu jóvoltából. Az én választott lakkom az It's Raining Man, mindenképpen egy különleges lakkot szerettem volna és ez biztosan az.
A lakk ma érkezett meg gondosan becsomagolva. 


"A hibátlan manikűr az egészséges, ellenálló körmöknél kezdődik. A Sparitual olyan különleges körömlakkokat és körömápoló termékeket fejlesztett ki, melyek táplálják a körömágyat és erőssé teszik a körmöket, megfelelő alapot biztosítva ezzel a színek felviteléhez. Mindemellett a Sparitual az első olyan márka, mely dibutil-ftalátok, formaldehid és toluene mentes körömlakkokat és körömápoló termékeket forgalmaz, valamint a vegán elvekhez igazodik."


Bárhogyan nézem a lakkot mindig más színt mutat, igazi színjátszós, de főleg a lila dominál, kíváncsi leszek a körmökön ez hogy fog mutatni.


Megmondom őszintén mikor élőben megláttam kicsit csalódott voltam, mert nagyon emlékeztetett a Moyra 99-es lakkjára. Egyből meg is nyugodtan, mert a Moyra csillámos, a SPARITUAL pedig nem. Az igaz, hogy megvan a hasonlóság, de mégsem ugyanaz. 


A csomagomban lapult még egy SPARITUAL Handprint Kézszérum. 

"Az alma őssejt kivonat és a sütőtök kivonat visszaállítják a kollagén termelődést. Organikus édesgyökér kivonattal segíti a barna foltok és elszíneződések halványítását a kéz finom bőrén. Organikus gyömbér-gyökér kivonata mélyen táplálja és hidratálja a bőrt. Kezei visszanyerik vitalitásukat, feszességüket és újból fiatalos kinézetűek lesznek. Használja naponta kétszer önmagában, vagy Handprint kézbalzsammal együtt. A termék vegán alapelvek szerint készült, parabenektől, kőolajszármazékoktól  és mesterséges szinezékektől mentes. Biológiailag lebomló."


És még egy kis katalógus is volt benne a többi SPARITUAL lakk mintájával.



Nagyon tetszik a lakk, holnap fel is kenem és megmutatom Nektek is. A kézszérumnak is nagyon örülök, csupa jó dolgokat írnak róla, remélem nekem is majd beválik.

Köszönöm szépen a nyereményt a Beauty.hu-nak! :)

Nektek hogy tetszik? :)

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...



Jó kis nyeremény!
Én nemrég vettem 7 darab SpaRitual lakkot (akkor még nem tudtam, h itthon is kapható), eddig 2-t próbáltam ki és nagyon jó minőségűek.
A kézszérumra nagyon-nagyon kíváncsi vagyok :)

Eni írta...

Erzsi fogok írni a kézszérumról is, mert eléggé jónak tűnik. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.