JellyPages.com

2012. augusztus 2., csütörtök

Gerovital Sun nyereményeim

A Gerovital Hungary Facebook oldalán volt egy játék, amire én is jelentkeztem. Termékmintákat és a szerencsésebbek egy strand csomagot is nyertek. Én a szerencsésebbek közé tartoztam, már múlt héten meg is érkezett a csomag.


Napozó gyékény
Baromi nagy amúgy, de kihajtva nem fotóztam le, mert nem lehetett volna jól látni. Így szépen össze lehet tekerni és van hozzá fül, amit akár kézben, akár vállra feltéve is vihető.


Gyékény kalap


Össze lehet hajtani, így a strandtáskánkba is belefér.


Strandtáska
Ez is nagy, minden belefér amire a strandon szükségünk lehet.


Termékminták


Köszönöm szépen a nyereményeket, biztos hasznát fogom venni! :)

Ti játszottatok? Nyertetek esetleg? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.