JellyPages.com

2012. július 31., kedd

Havi kedvencek- Július '12

Jöjjenek a júliusi kedvenceim. Sminket nem is tettem bele, mert nagyon keveset sminkeltem. Amiket használtam, azokról már úgy is volt szó vagy lesz. :)

Balea Young Lovely Rasberry ajakbalzsam - Nyáron sokkal kevesebb hidratálásra van szüksége a számnak, ez pont megfelel rá.


Gliss Kur új szilikonmentes és dúsító termékcsaládja - Nem régen kezdtem őket használni, de eddig nagyon bevált. Amúgy is nagyon szeretem a Gliss Kur termékeit, remélem hosszútávon ez is beválik. 



Moyra pasztell lakkjai - Szeretném majd megmutatni milyen a körmeimen, de persze most kellett nekik betörni. Növesztem, amint jobb állapotban lesznek jönnek a pasztell manikűrök.


Az új kedvenckéim, Balea grapefruit-os tusfürdő és testápoló - Oda meg vissza vagyok most ezért az illatért. A tusfürdőt biztos újra fogom venni, remélem lesz belőle. A testápoló 500 ml, így az nyár végéig elég lesz bőven. Ez a grapefruitos illat felülmúlta a sárgadinnyés és a málnás tusfürdőt is. Külön fogok még róluk írni.


Ezt a masnis csodát már mutattam, kényelmes, nem törte fel a lábam, azóta alig lehet rólam levenni. :D


Nekem ezek voltak a júliusi kedvenceim, Nektek mik voltak? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.