JellyPages.com

2012. július 7., szombat

Körmös zsákmány

Az Ázsia Centerben nem csak cipőt hanem körmös dolgokat is vettem. A Moyra pasztell árnyalataira már rég vadászom, sikerült beszerezni 3 árnyalatot, de sokkal több ilyen pasztell árnyalat van, mint gondoltam nehéz volt a választás. Viszont érdemes körül nézni hol vesszük, mert valahol 800 Ft-ot is elkérnek egy lakkért, én 550 Ft-ét vettem. Nem mind1...


Moyra 603, Moyra 606, Moyra 609


Kakukktojás a két lakk, mert egyik sem Ázsia Centeres, vagyis a fehér díszítő lakk onnan van, de ajándékba kaptam, így árat sem tudok mondani.
DM-ben a Maybelline mini Colorama lakkok 299 Ft-ba kerülnek, ezen a fehéren már régóta gondolkodtam, ilyen áron pedig verhetetlen, bár sietni kell, mert már nagyon le vannak fosztva a polcok.


Körmös ecsetkészlet
Ennek nagyon örülök, már régóta szerettem volna. Az én pingálásomhoz ez az 5 darabos készlet bőven elég.  Még nem próbáltam, de remélem jó lesz. 
Ára: 990 Ft


Pontozót is már régóta szerettem volna, mert eddig fogpiszkálóval dolgoztam. Egyik oldalon kisfejű pontozó, a másikon nagyfejű. Remélem ez is jó lesz. 
Ára: 450 Ft

u.i.: Körmös bejegyzések várhatóak. :)

Nektek tetszenek? :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Júj az a kék pasztell nagyon széppp! :) Bár én olcsóbban vettem a menta pasztellemet! :)))
Nyugati aluljáróban 380-ért adják a Moyra lakkokat, Stadionoknál az egyik diszkontban 320-ért, a déli pálya udvaron pedig 420 ért. :)

dotty írta...

hú én sose vennék fel fehér lakkot, olyan érzésem van tőle mintha hibajavító lenne a kezemen, a kék nagyon szép az tetszik a legjobban. :) díjat kaptál tőlem, remélem örülsz neki ^^ http://muccuus.blogspot.co.uk/2012/07/dijeso.html#more

Feenkuss írta...

Beautful nail colours :)


xoxo
Ina :*

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.