JellyPages.com

2012. augusztus 24., péntek

essence studio nails btgn körömvég eltávolító folyadék

Hivatalosan az essence studio nails btgn körömvég eltávolító folyadéka, de én szimplán körömlakklemosóként fogom használni. Szintén az essence leárazásokon vettem 299 Ft.-ért, már eredeti áron is szerettem volna megvenni, de valamiért mindig elmaradt. Így hogy kivonják és volt is belőle a Rossmann-ban nem hagyhattam ott.


A folyadék egy csavaros tégelyben található, aminek címkéjén minden információ megtalálható. Miután lecsavartam a kupakot, ami jól zár, egy védő fólia védte a tégely száját. A fólia eltávolítása után egyből meglátni a rózsaszín kis sörtéket. 
Használata: Az ujjunkat egyesével mártsuk a tégelybe és forgassuk meg benne. A körömlakklemosó és a sörték segítségével a körömlakk hamar eltűnik az ujjunkról. Sokkal egyszerűbb mint vattakoronggal bíbelődni. Azt tapasztaltam, hogy a csillámos lakkokkal kicsit nehezebben bánik el, de nem megoldhatatlan. Nekem nem szárította ki a körömágybőrömet. Már egy használat után kicsit elszíneződött a folyadék, így nem tudom meddig lehet így használni, de szerintem majd ezt kiöntöm belőle és öntök bele sima körömlakklemosót, avval is biztos fog működni a dolog, vagyis remélem.


Nektek megvan már vagy szeretnétek beszerezni?
Van valakinek valami tapasztalata az újratöltéssel kapcsolatban? :)


2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Kíváncsi leszek, meddig lehet használni, régen én is szemeztem vele, de mindig elmaradt a megvétele :) .

Eni írta...

Én is így voltam vele, majd megírom meddig bírta! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.