JellyPages.com

2011. december 5., hétfő

TAG by Katie

Nekem is nagyon megtetszett a Katie féle tag, így kitöltöttem én is. Végignézve az oldalát sok tag megtetszett, így várhatóak a közeljövőben még ilyenek.

1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?
Nem mindig sminkelem magam. Mostanában egyre ritkábban viszont januártól visszamegyek suliba, onnantól a mindennapjaim részévé válik újból.


2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?
Régen szerettem nézni ahogy anyukám sminkel, viszont ő meg utálta ha bámulom sminkelés közben. :D Igazán középsuliban kezdtem el sminkelni 9.-ben. Az egyik barátnőm volt nagy sminkes, ő vitt bele a sminkelés rejtelmeibe. :)


3. Szerinted mitől szép egy smink?
Nekem akkor tetszik egy smink, ha illik a viselőjéhez, harmonizál az egyéniségével. 


4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?
Tükörmániás vagyok, sokszor figyelem magam benne. Ahányszor szükséges, min. 2-3-szor.


5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit? 
Persze, hogy követtem el, sajnos. Még a sminkes korszakom elején. Sok alapozót kentem magamra, anya mindig rám szólt, hogy sok a vakolat, kevesebb alapozót kenjek magamra. Persze igaza volt, de én akkor sosem hittem neki.


6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)
Őszintén szólva minden. :D Könnyű engem meggyőzni, ha valami jó és szép is, hát nekem az egyből kell. :D


7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?
Az én általános sulimban ránk szóltak ha valaki sminkelte vagy festette a haját, így akkor még nem. Középsuliban kezdtem a pályafutásomat. :) Nem ellenezték a szüleim, de anya mindig szólt, ha valami bakit követtem el.


 8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked? 
Dicsérni általában szokták, utálni még nem utálta senki sem a sminkem, vagy csak nem mondta el nekem.


9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked? 
Ez változó, attól függ milyen sminket készítek, de általában 15-20 perc.


10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?
Van példa mindkettőre, viszont mostanában utánajárok a sminktermékeknek és úgy választok. Ritkán előfordul azért az is hogy "meglátni és megszeretni".


11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?
Nem volt szerencsére, sőt nálunk tök jó fejek. Ilyen biztonsági őrök kellenének mindenhova. :)


12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?
Az arcomon lévő hegektől szabadulnék meg teljesen. Szép, problémamentes arcbőrt szeretnék. 


13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?
Nem volt még ilyenre példa.


14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)
Próbálom beosztani úgy a pénzem, hogy mindenre legyen, amire éppen szeretném.


15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?
Előfordult már, elfolyt smink, karikás fáradt szemek...


16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?
Nem, nekem nem tetszenek.


17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra?
Összeszámolni szerintem lehetetlenség, bár azért kíváncsi lennék rá mennyit költöttem sminkcuccra. :)


18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?
Szerintem nem, profira bíznám, mert szerintem én annyira izgulnék, hogy nem menne a sminkelés.


19. Félsz a szempilla göndörítőtől?
Nem félek, eddig nem bántott. :D


20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?
Én egy olyan arckrémet kérnék, ami a problémás bőrből csodaszépet varázsol. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.