JellyPages.com

2011. december 15., csütörtök

Megérkezett a tesminked.hu rendelésem!

Hétfőn megérkezett a tesminked.hu rendelésem. Kihasználtam a születésnapi akciót, így a rendelésem mellé egy Maybelline szemhéjárnyalót kaptam ajándékba.
A csomagot iszonyat gyorsan megkaptam, meg is lepődtem rajta, hogy ilyen hamar ideérkezett. Gondosan be volt csomagolva minden, sértetlenül érkeztek szerencsére.
Mivel ez a rendelés már a karácsonyi ajándékok közé tartozik, vagyis a Jézuska hozza majd őket, így megfogadtam, hogy addig nem használom őket, szóval most nem is fogom megmutatni. Így még meglepetés marad az is mit is rendeltem pontosan. :) Viszont nem bírtam ki, hogy ne nyúlkáljak bele picikét és jelentem jól választottam, valami fantasztikusak. Egy titkot elárulok, az első MAC termékem is közte van! Jupi! :)
Ajánlom mindenkinek az oldalt, mert sok jó dolgot lehet találni, bolton aluli áron, és a postaköltség csak 195 forint!
Szóval nemsokára visszatérek majd a termékekkel, már én is nagyon várom, hogy kipróbálhassam őket!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.