JellyPages.com

2011. december 19., hétfő

H&M zsákmány

Gondolom minden tudja, hogy a H&M-ben leárazások vannak. Szerintem érdemes ilyenkor betérni, mert jó dolgokat lehet kifogni. Most megmutatom, hogy nekem miket sikerült vásárolnom.

Pulcsi volt az elsődleges célom, ez tetszett meg nagyon. 5990 Ft-ról volt leárazva 3000 Ft-ra.


A nadrág pedig túl jó áron volt, hogy ott hagyjam. 9990 Ft-ról volt leárazva 5000 Ft-ra. Igazából semmi különös, világos színű egyszerű farmer.


Hazajött még velem egy duo körömlakk. 790 Ft-ról volt leakciózva 250 Ft-ra. Meg fogom mutatni, hogy szuperál, kíváncsi vagyok rá én is mennyire lesz tartós.

Vettem még zoknikat is, de azokat nem a H&M-ben.


A Tescoban vettem 2 vastag zoknit. Piros és szürke színűek ezüst szálakkal. Leértékelt áru volt, 1390 Ft-ról volt leakciózva 695 Ft-ra. A másik csomag zoknit pedig a Kik-ben vásároltam, 6 pár zokni került 1290 Ft-ba.

Kihasználtátok a H&M akciót? Ha igen, mit vettetek? Hol szoktatok jó minőségű, de nem horribilis áron fehérneműket vásárolni?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

A pulcsi és a színe is nagyon tetszik !:)

Eni írta...

Igen engem is nagyon megfogott a színe, élőben még szebb! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.