JellyPages.com

2011. december 15., csütörtök

SUNFLEUR Kozmetikai Kft.


A Sunfleur Kozmetikai Kft. 1989-ben alapított magyar cég. A tulajdonosok célja az volt, hogy bebizonyítsák a nagy nemzetközi márkák mellett az újonnan induló cégük képes a nemzetközi kozmetikaipar élvonalába kerülni. Kozmetikai és patikai termékeik is vannak egyaránt. Én most a kozmetikai termékeikre térnék ki.
Arcápolási termékeik között megtalálhatóak az arckrémek, arcradírok, pakolások, bőrradírok, arctejek.
Testápolási termékeik: Anticellulite krém, Karcsúsító, alakmegőrző zselé, Multifunkciós krémgél.
Mellápolási termékeik: Bust Formplus mellbalzsam, Bust Voluplus mellbalzsam, Dekoltázs ápoló.
Samponok: Hajhulláscsökkentő 5 gyógynövényes sampon, Vitalizáló 4 gyógynövényes sampon.
Hajszesz: 3 gyógynövényes hajszesz.
Ahol meg tudod venni a termékeiket: Müller, Auchan, Rossmann, Douglas.
Weboldalukon rengeteg információt megtalálhattok a termékekről és a cégről is egyaránt. A Facebook oldalukon nagyon aktívak, minden újdonságot megtalálhatunk ott. Játékokat is szoktak tartani, termékeiket lehet megnyerni. Nemrégiben ott írták ki, hogy bloggereket keresnek, akik a termékeiket tesztelnék. Jelentkeztem és pár napra rá vissza is jeleztek, hogy választhatok két terméket tesztelésre. Amik már meg is érkeztek. Hiperszuper gyorsak voltak, iszonyat nagy piros pont! :) Én pedig már elkezdtem a tesztelést, nemsokára megtudhatjátok melyik két terméket választottam és mi a véleményem róla. :)



Ismeritek a Sunfleur termékeit? Mit próbáltatok már és mi vált be?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.