JellyPages.com

2011. december 6., kedd

Boldog Mikulást!

Én idén is nagyon jó kislány voltam, így hozott pár dolgot a Mikulás, egy-két apróságot, meg persze édességet is. Virgácsot nem kaptam, viszont egy érdekes dolog történt velem ma délelőtt. Voltam ma a városban Karácsonyra vásárolni és összetalálkoztam a Mikulással és az ő krampuszával. És ezt kaptam tőlük:


Hirtelen fel sem fogtam, hogy nem vettünk parkolójegyet, de vettünk, akkor lejárt...persze utána leesett, hogy poén az egész,, ugyanis semmiféle büntetésről nincs szó, hanem pont az ellenkezője.


Ez lapult a csomagban, persze a kő is leesett a szívemről, és jót nevettem az egészen. Nem tudom ki találta ki, de innen küldök neki egy pacsit, nagyon állat! :D Elképzeltem az emberek fejét mikor meglátják a kocsijukon és kinyitva egy szaloncukrot találnak benne a bünti helyett :D:D

Nektek hogy telt ez a nap? Mit hozott a Mikulás?


;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.