JellyPages.com

2012. március 17., szombat

Sleek - Oh So Special paletta

Mikor megjelent már akkor tudtam, hogy szeretném ezt a palettát. Ahhoz képest elég sokat váratott magára, de már itt van, az enyém és imádom. :)

Make Up Plaza-tól rendeltem. Ára: 2400 Ft + ptk.
Nagyon gondosan be volt csomagolva, bubis fóliába be volt csavarva plusz még dobozba is volt téve, szerencsére épségben ide is ért.

A paletta egy fekete matt dobozban van és minden információ megtalálható rajta. 

A paletta szintén fekete matt, a felirat rajta fényes. Strapabíró és jól záródik.

A paletta kinyitva. Felül egy nagy tükör található. A szemhéjpúdereket egy fólia védi, amin rajta vannak a fantázia nevek. Egy kétvégű applikátor is van benne, de én ezt nem fogom használni.

 Fólia nélkül. A 12 gyönyörű szép szín. Mindegyik 1.1 gramm.

Közelebbről a színek:
Bow, Organza, Ribbon
Pamper, Gateau, The Mail

Gift Basket, Glitz, Celebrate
Boxed, Wrapped Up, Noir

Felső sor a karomon alap nélkül:
Természetes fényben

Napsütésben

Alsó sor a karomon alap nélkül:
Természetes fényben

Napsütésben

Amit a palettáról el tudok mondani, hogy vannak benne matt és csillogós színek is egyaránt, de ez a képen látszik is. Picit porzik, de megbocsátom neki, mert gyönyörű színei vannak, nem tudok velük betelni. :) Tavaszra tökéletes lesz, szerintem rengeteget fogom használni, ha sikerül normális képet csinálnom természetesen majd mutatom. :)

Kinek tetszik? :)

7 megjegyzés:

Thündérke írta...

Kinek nem ?:D

Zitu írta...

Kedvenc palettám,imádom!:))

Renii írta...

Gyönyörű :)

Névtelen írta...

mennyire tartósak?

Eni írta...

Huh tényleg azt el is felejtettem írni, hogy tartósak. Szóval igen tartósak. :)

Névtelen írta...

Akkor lehet, hogy beszerzek egyet én is! Köszi :)

Eni írta...

Nincs mit. Ha tetszik érdemes beszerezni, szerintem nagyon megéri az árát. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.