JellyPages.com

2012. március 19., hétfő

Avon Planet Spa kényeztető szett

Régóta ki szerettem volna próbálni a Planet Spa termékeit, mert sok jót hallottam róluk. Megrendeltem ezt a szettet, ami 4 különféle terméket tartalmaz.


Ebben az arany, fehér mintás dobozban érkezett. A doboz hátulján minden termékről van leírás és az összetevők.


Itt a négy tubus. Mindegyik 50 ml-es.



Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal

Használata: Kenje az előzőleg megtisztított arcbőrre. Hagyja rajta 5-10 percig, majd alaposan öblítse le. Használja hetente 1-2 alkalommal.

Ezt már kipróbáltam, nagyon finom és puha lett tőle az arcom, azon gondolkodom, hogy be kéne belőle még szerezni. Sűrű szürke krém, a használat szerint használtam, megvártam amíg rászárad az arcomra, utána egy arcszivacs segítségével lemostam. Az illata finom, számomra nem új, mert már van egy holt-tengeri szappanom. Lefényképeztem az adagolóját, ez mindegyiknek ilyen. Szerintem jó, mert annyit tudok belőle kinyomni amennyit akarok.


Afrikai shea vajas láb- és könyökápoló krém AHA-savval

Puhítja a bőrkeményedéseket és segíti kisimítani a sarkak könyökök száraz bőrét. Bőrgyógyászatilag és klinikailag tesztelt.
Használata: Vigye fel naponta lábára, könyökére és más kiszáradt bőrterületekre.

Ezt is már kipróbáltam a lábamra, de az illata nekem nagyon nem tetszik. Elhasználni biztos el fogom ennek ellenére, de még van másmilyen lábkrémem előbb azokat használom el.


Mediterrán olívaolaj kondicionáló hajpakolás

A mély, intenzíven hidratáló pakolás minden hajtípusra használható. Kezelhetővé, puhává és ragyogóvá varázsolja a hajat. 
Használata: Samponnal történő hajmosás után bő mennyiségben masszírozzuk a hajba a pakolást. Hagyjuk rajta 10 percig, majd öblítsük le. Használja hetente egy alkalommal.
Szintén egyszer használtam már, szerette a hajam, finom az illata, de most a tejproteines pakolásba vagyok beleszerelmesedve, de ez sem fog kárba veszni.


Thaiföldi lótusz luxus testápoló krém

Használata: Gazdagon simítsa teste egészére! :D

Igen tudom megint testápoló...mikor végre el akarom a meglévőket használni, erre rendelek még mellé. Mennyei illata van, így biztos hamar el fog fogyni. :)

Szeretitek a Planet Spa termékeit? Ha igen, akkor melyik a kedvencetek? :)


1 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nekem még nem volt soha:) de eddig csak jókat hallottam róluk :$

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.