JellyPages.com

2012. január 22., vasárnap

Sunday Feeling #3

A mai Sunday Feeling-re egy személyesebb tag-et hoztam, mivel egész héten itthon voltam betegen, nem sok erőm van, de már jobban vagyok.

1. Van háziállatod?
Igen van egy cicám, akit Nyafinak hívják és 11 éves. Szerintem lesz még róla szó, hozok róla képet is, az én kis husikámról. :D

2. Nevezz meg 3 dolgot, ami fizikailag közel van hozzád!
Rózsás füzetem a Hello Kitty-s tollal, amibe a blogos dolgokat írogatom, határidőnapló, telefon.

3. Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?
Igen van jogosítványom, vagyis tudok vezetni, de nem vezetek, mert félek... :D Le kéne már küzdenem a félelmem, ép ideje lenne...

4. Ma hány órakor keltél fel?
Fél 9 felé keltem, aztán mentem is rendbe tenni a lakást. :)

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Este, de nem sokára megyek hajat mosni, utána le is zuhanyzom.

6. Mi volt az utolsó film amit láttál?
Hupikéktörpikéket kezdtük el tegnap este, de bealudtunk. Előtte délután a Koszorúslányokat néztük, nekem tetszett. Múlthéten a Hogyan lopjunk felhőkarcolót? néztük az is jó volt. :)

7. Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
Nem sűrűn szoktam sms-ezni. Bankos üzenet volt az utolsó.

8. Mi a csengőhangod?
Olyan, ami gyárilag benne van a telóban. Régebben ezer évig a Lady Gaga Love game volt a csengőhangom...már eléggé meguntam. :D

9. Voltál már valaha külföldön?
Igen voltam. Brüsszel, London, Párizs, Olaszország, Velencét imádtam! Következő cél Málta! :)

10. Szereted a sushit?
Nem ettem még, de nem is csábít igazából.

11. Hol vásárolsz élelmiszert?
Tescoban, pékségben, van itt tőlünk nem mesze egy kis bolt ott szoktuk.

12. Vettél be valaha gyógyszert, hogy elaludj?
Nem, szerencsére nem volt rá szükségem.

13. Hány testvéred van?
Nincs testvérem.

14. Asztali számítógéped van vagy laptop?
Van mindkettő, de a laptop-ot használom sűrűbben.

15. Hány éves leszel a következő szülinapodon?
22 leszek. :)

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Nem, szerencsére jó a szemem.

17. Fested a hajad?
Igen.

18. Mesélj valamit arról, mit fogsz ma csinálni!
Írok előre bejegyzéseket, hogy a sűrű hétköznapokban, mikor nincs annyira időm is frissüljön a blog. Utána hajat mosok, körmöt festek stb.

19. Mikor sírtál utoljára?
Nem régen...

20. Mi a tökéletes pizza feltét?
Tejszínes alap, csirkemell, kukorica, sajt. Nyami! :)

21. Sajtburger vagy hamburger?
Sajtburger, bár ezt se sűrűn szoktam enni.

22. Maradtál már fenn egész éjszaka?
Igen szerintem már volt rá példa.

23. Érzed a Pepsi és a Coca-Cola között a különbséget?
Igen érzem, és a Coca-Cola jobban ízlik, bár mostanában kerülöm a szénsavas üdítőket.

Ezek lettek volna a kérdések és a válaszaim, töltsétek ki ha van kedvetek vagy ha már kitöltöttétek, akkor muti! :)

Végére egy kis lazítós zene:


Nektek hogy telt a hetetek? Mit csináltatok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.