JellyPages.com

2012. január 20., péntek

Clinique szempillaspirál - teszt

A Clinique nyeremény csomagomban egy mini szempillaspirál is megbújt. Örültem neki nagyon, mert még nem próbáltam a Clinique-től szempillaspirált.

Így néz ki a spirál. Igazából semmi extra, fekete színű tok ezüst felirattal.


Az ecsete így néz ki. Nagyon szimpatikus volt első látásra, és már akkor láttam, hogy egyszerűbb lesz vele dolgozni, mint az essence I love szempillaspiráljával, így is lett.


Használat közben:

Csupasz szempillák:


Egy rétegben:
Igazából semmi látványosat nem művelt, egy átlagos spirálnak mondanám. Hétköznapi viseletnek jó, de én szeretem kihangsúlyozni a szempillámat.


Több rétegben:
Itt próbáltam vele kicsit vadulni, talán össze is jött, de eléggé megdolgoztatott. :)


Összefoglalva:
Csalódtam ebben a spirálban, sokkal többet vártam tőle. Attól függetlenül el fogom használni. Azt vettem észre, hogy mintha kevés festéket venne fel, de ez lehet a mini mérete miatt van. A teljes méretűt biztos, hogy nem fogom megvenni.

Vélemény? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.