JellyPages.com

2013. március 10., vasárnap

Sunday Feeling #19

Idén még nem is volt képes összefoglaló, így elég sok kép gyűlt össze és elég vegyes is a felhozatal. Az egyik nagy boldogságom most, hogy sikerült találnom hétvégi munkát. Egy szoláriumban leszek/vagyok recepciós és tavasztól már Flabelos gép is lesz, szóval nagyon várom már, jövőhéten kezdek. A másik nagy öröm, hogy találkoztam Verussal és Nettivel, nagyon jó volt velük csacsogni és remélem minél előbb sikerül megismételnünk. 


Házi cézár sali, nagyon finom volt. :)


Még valamikor januárban pizza partit tartottunk.


A hozzávalókat kis tálcikákba raktuk, így mindenki olyan pizzát csinált magának amilyet enni szeretett volna.




Gombóc anyu cicája. Imádom a hosszú szőrét, még csattot is tűztem bele. :D


Nyafi így leskelődik a konyhából.


Itt pedig durmol, az én párnámon.


Olyan jó volt újból együtt látni őket. Régen imádtam a Destiny's Child-ot.


Le sem tagadhatom, hogy szeretjük a pizzát. :D


Beférkőzött közém és a fotel karfája közé. :)


Mikrós süti, hogy ez mennyi egyszerű és finom, csak nem lett elég édes.


Gombóc a szőnyeg alatt. :)


Nyafi napfürdőzik. :)


Eper és kivi. <3


Sanoma székház


Reggeli :)


Starbucks, sminkcuccok, Verus, Netti és Én :D

Nektek hogy telt az elmúlt időszak? :)

7 megjegyzés:

djkaty írta...

1. Éhes lettem.
2. Cuki a cicák.
3. Sütit is enni kéne...
:-D

Eni írta...

Sütit most én is megkívántam. Lúdláb tortát akarok sütni a jövőhéten. :D

Barta Veronika írta...

mafka *.*

M. írta...

óó az a sali.. hmm!!!

Eni írta...

Fincsi volt nagyon. :)

Thimmyke írta...

Ó de cukker cicusok. =)

Eni írta...

Köszi! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.