JellyPages.com

2013. január 1., kedd

Hello 2013!

Sziasztok!

Kicsit eltűntem igen, Facebook-on már írtam, de azért itt is szeretnék mindenkinek utólag is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánni. Remélem finomakat ettetek, szeretetben és békességben telt el az ünnep  és szép ajándékokat kaptatok. El sem hiszem hogy már 2013-at írunk boldog új évet mindenkinek. Nem tudom ki mivel töltötte a szilveszterét, de az enyémnél biztosan jobb volt, ugyanis mi a Párommal sikerült elrontanunk a gyomrunkat, így itthon voltunk betegesen.


Itt van a mi kis karácsony fánk, szerintem nagyon pofás lett. A Páromtól egy Lush-os ajándékcsomagot kaptam, nagyon örültem neki, első Lush-os termékeim, biztos lesz szó róluk a blogon.

Imádtam olvasni a többiek 2012-es évösszefoglalós vagy kedvences posztjaikat, legszívesebben én is írtam volna, de 2012 egyáltalán nem az én évem volt, sőt talán az egyik legrosszabb, de azért szerencsére történtek jó dolgok és változások is.



A marketing- és reklámügyintéző szakmám mellé szereztem még kettőt logisztikai ügyintéző és nemzetközi szállítmányozási ügyintéző lettem, és jelenleg úgy érzem be is fejeztem a tanulmányaimat. Azóta munkát keresek, de sajnos még nem találtam, ami eléggé elszomorít. 

A nyáron sikerült lemenni a Balatonra egy három napra, bár az idő nem kedvezett nekünk, de jó volt egy kicsit kimozdulni a megszokott közegből.

Párommal már két és fél éve boldogítjuk egymást és már lassan két hónapja együtt is lakunk. Ez a legnagyobb örömöm és változás is egyben az életemben.

A blogot is csinálgattam, de úgy érzem ennél még sokkal-sokkal többet ki lehetne belőle hozni és szeretnék is ezért mindent megtenni. Idén szeretnék több időt a bloggal foglalkozni, több témát átkarolni, kihívásokban részt venni vagy mindenben amiben csak lehet. Szeretnék többet megmutatni magamból, mert nem biztos, hogy tudják a blog nevét csatolni az arcomhoz, én pedig ezt szeretem másoknál, ez pedig nincs meg nálam szerintem...vicces :D Na de szégyenlős vagyok vagy nem is tudom, lehet egy kis bátorítás hiányzik. :)



És ami a legfontosabb élni szeretném az életemet, élményeket szerezni, boldognak lenni, remélem a családi problémák is megoldódnak és remélem Ti is itt lesztek nekem, sőt még sokkal többen is leszünk! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.