JellyPages.com

2013. január 30., szerda

Avon Intenzíven hidratáló ajakbalzsam méhpempővel

Nem terveztem ajakápolót rendelni, mert itthon Dunát lehetne már velük rekeszteni, de ez az újdonság nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Azt ígéri, hogy védelmet nyújt a hidegben és gazdagon hidratál, ez mellett méhpempőt tartalmaz és SPF 15-t. Hipoallergén és bőrgyógyászatilag tesztelt.


Az ajakápoló egy kis dobozban érkezik, amin minden hasznos információ megtalálható. Az elején lévő méhpempő szerintem nagyon feldobja a csomagolást, ami magán az ajakbalzsamon is visszaköszön. Az ajakbalzsam pici tubusa ellenére 10 ml anyagot tartalmaz, ami szerintem jó sokáig elég lesz. A kupakja kék csavaros, amit ha letekerünk megláthatjuk az ajakápoló adagolóját, ami egy ferde végű adagoló. Szerintem ilyennel már mindenki találkozott, kinyomsz belőle egy kicsit, majd evvel a ferde végű adagoló segítségével elosztod rajta az ajakápolót. Ezt valaki vagy szereti vagy utálja. Itt szerintem azért nem probléma ez a kialakítás, mert maga az ajakbalzsam eléggé sűrű, tömény, kicsi izom kell a kinyomására. Ha kinyomtam belőle egy picit kis kukacként megállt a nyílásban, így utána könnyen el lehetett osztani a számon. Az illata engem a vaníliára emlékeztet és tényleg gazdagon hidratál. Szerencsére nem okoz függősége mint a Labbelok, hogy folyamatosan kenni akarjuk a szánkat vele.


Én nagyon meg vagyok elégedve evvel az ajakbalzsammal, tényleg gazdagon hidratál, védi a szánkat ebben a hidegben és fényvédőt is tartalmaz. Az ára is nagyon kedvező a mostani katalógusban 399 Ft-ba kerül. 

Ki próbálta már?
Nektek melyik a kedvenc ajakbalzsamotok? :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is megrendeltem. Huhh már egyre jobban várom, kíváncsi vagyok rá . :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.