JellyPages.com

2012. december 13., csütörtök

Körömmánia - Noir Emerald


Nagyon megszerettem az Avon lakkjait, csak kár, hogy drágák, viszont sokszor van akció és akkor gyönyörű és jó minőségű lakkokhoz tudunk hozzájutni. 
Egy ilyen akció során rendeltem meg a Noir Emerald lakkot is, annak ellenére, hogy nem szeretem a zöld lakkokat egyáltalán nem bántam meg. Olvastam máshol hogy ezt az árnyalatot a tipikus karácsonyfa árnyalatnak titulálták, ami végülis igaz is, nekem mégis a méregzöld megnevezés ugrott be először mikor megláttam. 
Két rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad és nagyon tartós, pedig nem kíméltem mosogattam, hajat mostam stb.



Szeretitek az Avon lakkjait? Ez az árnyalat kinek tetszik? :)

6 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) írta...

hú, szerintem nagyon szép. *-*

Eni írta...

Szerintem is. :)

Netti (Szütyő blog) írta...

Huh ez Nekem is megvan ha a név az amire emlékszem. Imádom az Avon lakkokat, mindegyik annyira szuper mostanában. Még jó, hogy most kicsit stoppon vagyok, most is láttam 3-4 színt ami miatt viszket a zsebemben a máni:D

Eni írta...

Sok szép szín van, amit még én is szeretnék, de itt is lakkstop van. :D

phoenix írta...

Nem a Midnight Green-ről olvastad, hogy karácsonyfa-szín? :) Mert az tényleg az.
Egyébként nagyon hasonló a kettő, alig tudtam választani, hogy melyiket rendeljem meg.

Eni írta...

Most hogy így mondod lehet. :D
Annyi a különbség, hogy a Midnight Green picit világosabb, jobban dominál benne a zöld. Melyiket rendelted meg végül?

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.