JellyPages.com

2012. december 4., kedd

Körömmánia - Karácsonyi körmök

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam, hogy majd Karácsonykor milyen manikűrt viseljek mivel több variáció is van a tarsolyomban. Ezeket szeretném Nektek majd megmutatni szépen sorban. Az első egy tipikus karácsonyi színkombináció az arany és piros.

A körmeimet kifestettem az Avon Red Reveal lakkjával, majd a Lovely Moulin Rouge kollekciójából a Nr. 21-est ütögettem a körömágy közeli részekhez, majd fedőlakk és kész is voltam.  Egyszerű elkészíteni és viszonylag hamar is megvan, de oda kell figyelni arra, hogy minden réteg jól megszáradjon. 
Ezt a manikűrt úgy is el tudom képzelni, hogy a Lovely lakkot a körömvégekhez kenjük, úgy is mutatós lesz. Aki bátor vagy tündökölni akar, az nyugodtan kenje az egész köröm felületére, de akinek ez sok annak azt ajánlom próbálja ki úgy, hogy a gyűrűsujját lakkozza ki a Lovely lakkal a többi maradjon piros.




Nektek tetszik ez a manikűr? Viselnétek Karácsonykor? :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszik :)Szívesen viselném is!

Zitu írta...

Nagyon szép,tényleg olyan karácsonyos:))

Thündérke írta...

Nagyon tetszik :$ gyönyörű lett ! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.