JellyPages.com

2012. október 4., csütörtök

MAC - Pure Zen rúzs

Sziasztok!

Volt akkora szerencsém, hogy sikerült nyernem Erzsinél a horoszkópos játékában, így én lettem az a szerencsés Szűz jegyű aki választhattam egy MAC rúzst. Erzsivel váltottunk jó pár e-mailt, mondta hogy válasszak ki 2-3 rúzst ami tetszik. Én kinéztem a Shy Girlt, Erzsi ajánlotta a Viva Glam V.-t, mert mindenképpen nude árnyalatú rúzst szerettem volna, de jött a Marilyn Monroe kollekció és a Pure Zen rúzsa teljesen levett a lábamról, így ez került a lista első helyére. Szerencsére Erzsi sikerrel járt és még nem kapkodták el, így ezt kaptam tőle. Köszönöm szépen még egyszer! :)

Tegnap már hozta a postás, de akkora szerencsétlen voltam, hogy (valószínű) pont akkor porszívóztam, így nem hallottam, hogy csengetett, már csak az értesítőt vettem észre a postaládában. Na de ma kimentette a posta fogságából és végre már nálam van. Erzsinél láthattatok pár napja bejegyzést róla, kicsit megijedtem, mert azt írta, hogy neki eltünteti a száját és mindenképpen kell hozzá szájceruza. Féltem tőle, hogy nekem is nagyon világos lesz, de szerencsére kellemeset csalódtam. Lássuk! :)


A doboza fekete és rajta van Marilyn eddig nem publikált képe és az aláírása. Nem vagyok egy őrült Marylin rajongó, de ez még nekem is tetszik, nagyon stílusos. A dobozon ezen kívül rajta van minden fontos információ, összetétel. A kupakja jól záródik, a rúzst teljesen vissza lehet tekerni.


A rúzs krémes állagú, könnyen lehet kenni. Tartós, az ivást bírja, enni még nem ettem vele. :D
Nem szárította a számat szerencsére. 



A színe gyönyörű, borzasztóan tetszik, örülök, hogy ezt választottam. Nekem egyáltalán nem tüntette el a számat, szájceruzát sem használtam hozzá. Úgy gondolom ez a rúzs lesz a kedvencem egy jóóó darabig.


Nektek hogy tetszik a rúzs? Szeretitek Marilynt? :)

Erzsi köszönöm szépen még egyszer! :)

10 megjegyzés:

Fru írta...

Nagyon tetszik! Nem lesz tőle hulla kinézete az embernek, mint sok nude rúzstól :))

Njoythestyle írta...

Cuki! :) Szépen kiemeli az ajkaidat, de egyáltalán nem az a harsány, '80-as évek-beli világítóan gyöngyházas rózsaszín :)
Pusza: Reni

E73 bioarcapolas blog írta...



Örülök, hogy tetszik :-)

Nekem sokkal világosabb a számon, rajtad viszont gyönyörűen mutat :-)

Eni írta...

Köszi csajok! :)

Netti (Szütyő blog) írta...

Így rajtad annyira szép, de élőben nem jött be az üzletben :((

Thündérke írta...

Szép szín, és a fedése is tökéletes *-*

Eni írta...

Netti köszi. :) Te vettél valamit ebből a kollekcióból?

Thündérke igen tökéletes, imádom! :)

Netti (Szütyő blog) írta...

Hát nagy elvárásokkal mentem be, a Legendary pirosítóban teljesen biztos voltam, hogy megveszem de élőben és tesztelés után nagyon nem jött be. A rúzsok nagyon tetszettek (ez pont nem:))de mindegyik árnyalathoz van hasonlóm így inkább nem vettem semmit. Kicsit még most is csalódott vagyok :(

Eni írta...

Netti sajnálom. :(
Nekem még a The Perfect Cheek pirosító tetszik így a képek alapján. Milyen volt élőben?

Dora írta...

Nagyon tetszik, szeretem a nude árnyalatú rúzsokat :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.