JellyPages.com

2012. október 18., csütörtök

Avon rendelésem

Kedden meghozta a postás a 14-es katalógusból rendelt termékeket. Elkezdem használni, tesztelgetni őket, ha valamire nagyon kíváncsiak vagytok írjátok meg, majd előreveszem. :)


Amint észrevettétek egyre több Avonos termék van a blogon. Remélem ez nem zavar titeket, ha mégis akkor nyugodtan szóljatok és akkor visszafogom magam. :)


Vörös áfonya és fahéj kéz- és testápoló 200 ml
Vörös áfonya és fahéj testpermet 125 ml
Vörös áfonya és fahéj tusolózselé 400 ml
Szettben 1499 Ft-ba került, szerintem nagyon megérte, nekem tetszik az illatuk.


Török termál fekete szappan 200 ml
Török termál test-, haj-, köröm és fürdőolaj 150 ml
Török termál rhassoul agyagos maszk 75 ml
Ez is meg lehetett vásárolni szettben 3199 Ft-ba került. Szerintem szintén megérte, nagyon szeretem a Planet Spa termékeit.


Fahéj és narancs lábradír 75 ml 399 Ft
Hajvégápoló szérum minden hajtípusra 30 ml 699 Ft
Barnító gyöngyök 2149 Ft
Szemkontúrceruza - Brown Glow 879 Ft

Ezeket rendeltem én, remélem minden beválik és jóban leszünk. 
Nektek mi tetszik belőle? Mire lennétek kíváncsiak? Ti mit rendeltetek? :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majdnem ugyanezeket rendeltem én is :) A barnítógyöngyökre és a P.S. termékekre kíváncsi vagyok. Utóbbit nem mertem megrendelni, hiába imádom én is ezeket a termékeket, az arcomra félek használni. De a fekete szappan nagyon érdekelne. :)

Ancsa

Csipkelány írta...

A török termálosat én is megvettem. A szappan és a pakolás már meggyőzött. Az olaj se rossz :)

Petra írta...

a vörösáfonyás-fahéjas csomagot én is megrendeltem, annyira finom téli illatuk van :)

Eni írta...

Szia Ancsa! Jönnek szépen sorban a tesztek. A Planet Spa termékeire én is nagyon kíváncsi vagyok, szerintem kipróbálom őket már ma. :)

Csipkelány már nagyon kíváncsi vagyok én is rájuk.

Petra igen nagyon finomak. Testpermetet már használom is. :)

Ritu írta...

a vörösáfonyás-fahéjas tusfürdő nekem is megvan, imádom az illatát :)
Én azon gondolkoztam, hogy a fekete szappant a katalógusban testre ajánlják, viszont pl. az Ilcsi márkának a fekete szappanját arcra is lehet, sőt, elég jól bevált... Szóval engem a fekete szappan érdekelne, ha esetleg arcra is használod majd...:)

Tami írta...

én is megrendeltem a vörös áfonyás szettet, pont ma érkezett meg. :) nagyooon jó illata van, olyan karácsony illat ♥

Thündérke írta...

Jó illatuk van általában ezeknek a Naturals termékeknek, de a testpermeteken kívül nem váltak be nekem :( . Akárhányszor vettem testápolót, tusfürdőt, alig vártam, hogy elfogyjanak :D. Meg jó párszor ki is pattogtam tőlük...na akkor fejeztem be a használatukat :( . Viszont a Planet Spa termékeket már nagyon ki szeretném próbálni! :)

Eni írta...

Ritu arcon is ki fogom próbálni, mindenképpen írok róla. :)

Tami bizony annyira finom illata van, nyami :)

Thündérke szerencsére én nem pattogtam ki eddig semmitől, de én sem használnám őket ha ezt tapasztalnám. A Planet Spa termékei nagyon jók, az arcpakolás pont most van fenn rajtam. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.