JellyPages.com

2012. szeptember 22., szombat

Körömmánia - I'm bluetiful

Facebook-on már mutattam, hogy az essence új colour&go lakkjai közül három árnyalatot hoztam haza. Most nem térnék ki, hogy mi a vélemény az újításokról, mert annak egy külön bejegyzést szánok, hanem csak szeretném megmutatni az egyik új árnyalatot.


Azt vettem észre, hogy bolondulok a kék lakkokért, pedig én nem is szeretem a kéket, aztán rá kell jönnöm, hogy mégis. :D Ezt egyből kiszúrtam, világos kék, ezüst csillámokkal és sötétebb kék irizáló fénnyel. A körmökön már ez az irizáló fény nem látszik, de így is gyönyörű, én bolondulok érte. A körmömön 2 rétegben van, fedőlakk nincs, mostanában nem használok, de így is szép fénye van. Na de miről is beszéltem eddig? :) Az essence colour&go 135 i'm bluetiful árnyalatáról.


Nektek hogy tetszik? :)

4 megjegyzés:

Hajnal írta...

Iszonyat jól néz ki. :) Jó választás. ;)

Eni írta...

Szerintem is gyönyörű, köszi! :)

Bikira írta...

uhh, ez gyönyörű szín, eddig nem volt kívánságlistás, de már igen :)
(roni)

Eni írta...

Igen gyönyörű, élőben még szebb! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.