JellyPages.com

2012. június 12., kedd

L'OREAL Color Infaillible - 033 Tender Caramel

Ez az első ilyen szemhéjpúderem, pedig már rég óta szerettem volna, de mindig sokalltam az árát, most pedig 2 színben is beszereztem. Miss Candy kollekció része, amit Palvin Barbival reklámoznak. Egy különálló display-re vannak kitéve különféle körömlakkok, szájfények és a szemhéjpúderek. Ez a 033 Tender Caramel nevet viseli.


Csomagolása: Masszív átlátszó tégelye van, amin keresztül jól látható a szemhéjpúder színe. A teteje tekerős, jól záródik. A kupakon megtalálható minden információ.


Letekerve a kupakot a szemhéjpúdert még védi egy kis "sisak".  Jó dolognak tartom, mert így nem tud megsérülni a festék kinyitás közben, de egyben kicsit macerás is, hogy csavaros tető plusz még ott a védő műanyag. Annak ellenére én benne hagyom.


Kivéve a műanyag védőt elénk tárul egy a gyönyörű barna csoda. Állaga krémes, az ecset szépen felveszi és jól lehet vele dolgozni. Én lapos ecsetet használtam és szépen feltudtam simítani a szemhéjamra. Illata szinte nincsen. A tégelyben 3, 5 g anyag van. 



Kézfejem, mindenféle alap nélkül, egy húzással. Szerintem eléggé meggyőző. 


És most jön a fekete leves. Mint már említettem a 100. bejegyzésben, hogy rólam kevés kép van és ennek az egyik oka, hogy magamat egyszerűen nem tudom lefényképezni, vagyis le tudom, de mindig béna lesz. Most a konyhába fényképeztem, de a fény hulla sápadttá tett , a színek teljesen kifakultak... Szóval szeretnék segítséget kérni Ti hogy szoktátok magatokat fényképezni?
Azért megmutatok párat, de sajnos az eredeti színekhez semmi közük. :(






Színnek a kézfejemen lévő a mérvadó, szóval akinek tetszik azt nézze inkább.

Én a dm-ben vásároltam, mint említettem egy különálló dispaly-en volt. Ára: 1999 Ft

Nem bánom, hogy megvettem annak ellenére, hogy eléggé borsos az ára. Ezen az áron már lassan egy 12 színből álló Sleek palettát is tudnék venni...tudom, tudom, de egyszer ezt is ki kellett próbálni. :) A barna nálam amúgy is mindennapi szín, így biztos ki fogom tudni használni.

Nektek hogy tetszik? :)



7 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nagyon szép színe van:) habár nekem, főleg most :D kicsit drága:( meg hát van ilyesmi színem, minek még több?:D jajj milyen kis spórolós vagyok :$ használd egészséggel:) és lehetne többször sminkes bejegyzésed, olyan kis szép vagy!

Csipkelány írta...

nagyon szép, kár, hogy ilyen ára van :( nekem is hasonló színben van meg

Vica írta...

De szép szín! Nekem egy zöldes van, Permanent Khaki azt hiszem, és nagyon tartós, nem mászik el. Én a kis sisakot arra használom, hogy ha kicsit porzik a felülete, ezzel lepréselem.

Eni írta...

Igen az ára picit sok, de gyönyörű a színe és ahogy Vica is írta tartós. :)

Zitu írta...

Nekem is nagyon tetszik!Tök szép hajad van!:D

Eni írta...

Köszönöm Zitu! :)

Unknown írta...

tetszik :)
http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.