JellyPages.com

2012. június 9., szombat

DM és Avon zsákmány

Sziasztok!
Voltam ma dm-ben és az Avon rendelésem is megjött, így most megmutatom miket zsákmányoltam.


L'ORÉAL Color Infaillible szemhéjpúder 004 FOREVER PINK (dm - 1999.-)
L'ORÉAL Color Infaillible szemhéjpúder 033 TENDER CARAMEL (dm - 1999.-)
L'ORÉAL körömlakk 209 INGENUOUS ROSE (dm - 1299.-)
L'ORÉAL szájfény (sajnos ennek nem tudom a pontos nevét,mert nincs itt velem, de majd kiegészítem) (dm - 1999.-)


alverde sminkfixáló spray ( dm - akciósan 899.-)
Hawaiian Tropic Naptej SPF30 és Hawaiian Tropic Napozás utáni hűsítő aloe gél (dm - 2699.-)



Balea Juicy Melon tusfürdő
Balea Lovely Rasberry tusfürdő
Balea málnás folyékony szappan


Avon Senses lagoon tusolózselé
Levendulás bőrnyugtató lábspray
Avon - Körömerősítő és kondicionáló folyadék
Avon - Pastel Pink

Miről olvasnátok szívesen? :)


4 megjegyzés:

Zitu írta...

Loreal körömlakk nagyon jó!!Engem az Avonos cuccok és a Loreal szemfestékek érdekelnének!:)

Névtelen írta...

A L'oréal szájfényről és körömlakkról.

Én is tervezem a vásárlást. Csak előtte jó lenne látni hogy a szájfénynek milyen a színe.

Thündérke írta...

A sminkfixáló nagyon érdekel :$ szuper dolgokat vettél amúgy *-* ( remélem azért mindenről írsz:) )

Petra írta...

A L'oréal-os dolgokról szívesen olvasnék! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.