JellyPages.com

2013. május 4., szombat

Saját köröm pótlása

Ma a lábujj körmeimről lesz szó, most először és talán utoljára is. Kezdeném avval, hogy iszonyatosan nyomik a lábujjaimon a körmeim. Irigyeltem mindig azokat, akiknek egyenesen nő, és szépen kockára tudják formázni, na nekem nem ilyen. Nő amerre éppen akar, általában bele a bőrömbe nagy fájdalmakat okozva evvel. Én meg persze vágom ki ezerrel, hogy ne nyomja, ne fájjon, de mindig újból előjött ez a probléma. Ördögi kör. Iszonyat szerencsétlen is vagyok velük, főleg a nagy lábujjaimmal, ugyanis mindig arra ejtek rá valamit, vagy belerúgok valamibe, aztán jön a belilulás, annak hosszú hónapokon át tartó lenövesztése stb. 

Akik ilyen vagy hasonló problémával küzdenek nekik szeretnék segíteni egy kicsit.

Történt ugyanis még az ősszel, hogy voltam annyira ügyes és ráejtettem a jobb nagy lábujjamra a hősugárzót (most is szeretnék magamnak gratulálni) és megint belilult. Gondoltam no para, előfordult már ilyen (anno a porszívót ejtettem rá) jön a tél, nyárra lenő az. Igen ám csak nagyobb volt a probléma, mint ahogy azt én gondoltam. Ugyanis elszíneződött az egész körmöm, mintha gombás lenne és a háromnegyede körmöm felvált a bőrtől. A teljes kétségbeesés után elkezdtem kenni mindenféle gombaölő szerekkel, hogy mulassza el és nőjön a körmöm. Semmit nem használt és a körmöm sem nőtt. 

Szoláriumban ahol dolgozom már pedikűrös is van és elmeséltem neki életem történetét és megmentette az életemet, vagyis a nagy lábujjamét biztos. Ugyanis felismerte, hogy a körmöm nem gombás, az ütéstől színeződött el (még jó hogy kentem mindenféle drága sz*rral). Azt mondta leszedi a körmömnek azt a részét ami fel van válva, lecsiszolja az elszíneződést, kipótolja egy speckó anyaggal a körmöm és kész is vagyok a papucs szezonra. És így is lett.

Kiemelném, hogy ő gépi pedikűrt csinál vagyis szike a keze közelébe sem kerül, ami számomra nagyon pozitív. Egy kis csiszoló gépet kell elképzelni, ami közben fújja a fertőtlenítőt, kicsit csikiz, de nagyon gyors és alapos munkát lehet vele végezni. A felvált a körmömet leszedte, lecsiszolta picit a megmaradt körmömet, és erre került rá az a speciális anyag, amivel kialakította az új körmöm formáját, UV lámpára megkötött az anyag, megformázta és készen is lett. Utána még kaptam géllakkot és már tényleg készen állok a papucs szezonra, azóta zárt cipőt nem is vagyok hajlandó felvenni. 

A lábujj körmeim rendbetételeinek fázisait lefényképeztük, és ezt szeretném Nektek most megmutatni, remélem tudok valakinek evvel segíteni. Igen tudom, hogy csúnya, meg lehet fújjogni, de számomra a végeredmény a fontos. Most már a körmöm is elkezdett nőni, ugyanis a körmöm evvel az anyaggal együtt nő le, lehet ugyanúgy reszelni, vágni. 

Jöjjenek a képek! Elnézést, nem a legjobb minőség, mert telefonnal csináltuk.


Kiinduló fázis, az elszíneződött körmömmel.


A felvált köröm eltávolítva. Utána a megmaradt körmöm felszínéről lecsiszolta az elszíneződést.


Már rajta a speckó anyag, ami UV lámpa alatt kötött meg, még a kép készítése után ez formázva lett.


Itt már készen van minden, elvileg úgy vágta, formázta a körmeimet, hogy most már nem nőhet be, nagyon kíváncsi vagyok rá.


Géllakkal a körmeimen. Jól látni, hogy nem is lehet igazán észrevenni, hogy nem a saját körmöm.

Remélem tudtam valakinek evvel segíteni, hogy ilyen létezik, nem kell a lábunkat dugdosni egész nyáron. 
Akit érdekel az én csodatevő pedikűrösöm, az írjon egy e-mailt a memyselfandeye.eni@gmail.com-ra és egyeztetünk, aki Göd környékén lakik az előnyben van. :)







15 megjegyzés:

mdollasnails írta...

Szuper lett
Örülök hogy megoldodott a problémád

Eni írta...

Köszönöm! :)

Ani smink és köröm írta...

Szegénykém, nagyon fájhatott, amikor megsérült.
Reméljük, hamarosan csak rossz emlék lesz ez az egész. A pedikűrös pedig nagyon ügyes .)

Netti (Szütyő blog) írta...

Egyszer még kiskoromban én is jártam így: túrázni voltam és annyira kényelmetlen volt a cipő, hogy az alatt az 1 nap alatt lilára törte a lábujjaimat, és mindegyik ugyanígy belilult és szegény körmeim ilyen formákat öltöttek. Szuper, hogy manapság már erre is van megoldás, jobb a lelkedek, megnyugodtál, és gyógyulsz is. Cuki lett ;)

Névtelen írta...

Jó,hogy írtál egy posztot erről:) Nem tudtam,hogy van olyan anyag,amivel lehet pótolni a körmöt.
Nekem decemberben nyomta össze a cipő nagyon a bal lábujjamat, így a körmöm alatt véraláfutásos sajnos. Talán még a bal oldala fel is vált.Nem merem feszegetni... viszont franciára szoktam lakkozni, de látszik,hogy alatt sötét.Még tényleg lesz pár hónap,míg lenő....
Mia

Eni írta...

Mia pontosan ezért írtam róla, mert sejtettem, hogy sokan nem tudnak róla, hogy ilyen létezik, mint ahogy én sem tudtam eddig róla. Nálam az volt a baj, hogy nem is nőtt, mert a felvált részt nem tudta a körmöm lenöveszteni, "letolni", de így hogy már ez rajta van kb. két hete azóta látni, hogy picit már nőtt. :)

Névtelen írta...

brrrr undi

Réku írta...

Nem is látni, hogy nem "igazi". DÍjat kaptál tőlem: http://picimosoly.blogspot.sk/2013/05/best-blog-dij.html

Eni írta...

Réku bizony nem annyira észrevehető. Köszönöm szépen a díjat! :)

djkaty írta...

Nagyon szép lett tényleg, és szuper a szín :-)

Eni írta...

Köszönöm Katy! :)

Névtelen írta...

A pótolt körömrész az rátapad a husi részre, vagy levegős alatta? Valahogy nem tudom elképzelni mihez rögzül. Egyébként nagyon esztétikus a végeredmény.

Eni írta...

Szia. Igen rátapad a bőrömhöz, mint a rendes köröm. :)

Thimmyke írta...

Hűű, jobbulást a körmödnek! Nagyon szép lett a végeredmény. Én egyszer a kezemen csaptam rá a vas kaput a kisujjamra és onnan esett le a köröm... :S Szerencsére még óvodás voltam, úgyhogy nem sokmindenre emlékszem belőle. De az sem volt egy szép látvány.

Barta Veronika írta...

Örülök, hogy ezt bevállaltad. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.