JellyPages.com

2013. február 10., vasárnap

Fánk, Fánk, Fürdőfánk

Itt a farsang ideje vagyis a fánkok ideje is, annak ellenére én nem jöttem lázba, mert nem igazán szeretem a fánkot (vagy csak nem ettem még nagyon finomat), de most találtam egy olyan alternatívát aminek szerintem senki sem tudna nemet mondani. 

Ez pedig a fürdőfánk, a BOMB Cosmetics kínálatából, kakaó- és shea vaj krémet tartalmaz, ami hidratálja és táplálja a bőröd. Mindegyik kézzel készült és tiszta illóolajakat tartalmaz.

Földiszeder krém fürdőfánk

Illat: földiszeder. Olaj: Bergamott és kamilla.
Hidratáló és frissítő hatású. 


Ibolya mező fürdőfánk

Illat: Parma ibolya. Olaj: Levendula és rózsa.
Nyugtató és hidratáló hatású.


Mandarin fürdőfánk

Illat: Mandarin és vérnarancs. Olaj: Mandarin és narancs.
Hidratáló és élénkítő hatású.


Nílus királynője fürdőfánk

Illat: Jázmin, kókusz és rózsa. Olaj: Jázmin és rózsa.
Érzéki és relaxáló hatású.


Pink rebarbara fürdőfánk

Illat: Rebarbara és földi szeder. Olaj: Cédrusfa és geránium.
Tápláló és kondicionáló hatású.


Szivárvány glória fürdőfánk

Illat: Virágos. Olaj: Amyris és kakukkfű.
Hidratáló és élénkítő hatású.


Mindegyik fürdőfánk 140 gr és 1090 Ft-ba kerül.

Na ki kér egy fürdőfánkot? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.